Megvásárolta a Bacardi az Ilegal prémium mezcal márkát
Az italmárka felvásárlása a szeszesital-óriás részéről az agávéalapú prémium szeszes italok iránti növekvő érdeklődés közepette történik.
A Bacardi Limited bejelentése szerint az Ilegal Mezcal kizárólagos tulajdonosává vált. Az üzlet pénzügyi feltételei nem nyilvánosak.
Ez az italgyártó cég egyetlen mezcal márkája, amely egy 2015-ben indult együttműködésre épül.
Az elsősorban névadó rumjáról ismert Bacardi az alkoholos italok területén szerzett tudását és tapasztalatait kihasználva igyekszik kielégíteni a különböző szeszesital-kategóriákban a prémiumital-kínálat iránti növekvő igényt.
Az Ilegal kézműves és fenntartható módon előállított mezcalként hirdeti magát, amelyet a mexikói Oaxaca régióban termesztett érett agavé felhasználásával, mesterséges aromák és adalékanyagok hozzáadása nélkül állítanak elő. A céget 2006-ban alapította John Rexer, akinek saját elmondása szerint célja a környezet védelme és a helyi kultúra fejlesztése abban a városban, ahol a termék készül.
Barry Kabalkin, a Bacardi alelnöke szerint az Ilegalban minden megvan ahhoz, hogy a fogyasztók egyre nagyobb érdeklődése mellett az elkövetkező években uralja a prémium mezcal piacot.
A Bacardi által idézett IWSR adatai szerint a szuperprémium mezcal kategória a következő öt évben átlagosan 16%-os ütemben fog növekedni évente.
Kapcsolódó cikkeink
Megtorpant a globális luxuspiac – a szupergazdagok húzzák, az aspirációs vásárlók visszafogtak
A világjárvány óta először állt meg a globális luxuspiac növekedése…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >