Megvásárolta a Bacardi az Ilegal prémium mezcal márkát
Az italmárka felvásárlása a szeszesital-óriás részéről az agávéalapú prémium szeszes italok iránti növekvő érdeklődés közepette történik.
A Bacardi Limited bejelentése szerint az Ilegal Mezcal kizárólagos tulajdonosává vált. Az üzlet pénzügyi feltételei nem nyilvánosak.
Ez az italgyártó cég egyetlen mezcal márkája, amely egy 2015-ben indult együttműködésre épül.
Az elsősorban névadó rumjáról ismert Bacardi az alkoholos italok területén szerzett tudását és tapasztalatait kihasználva igyekszik kielégíteni a különböző szeszesital-kategóriákban a prémiumital-kínálat iránti növekvő igényt.
Az Ilegal kézműves és fenntartható módon előállított mezcalként hirdeti magát, amelyet a mexikói Oaxaca régióban termesztett érett agavé felhasználásával, mesterséges aromák és adalékanyagok hozzáadása nélkül állítanak elő. A céget 2006-ban alapította John Rexer, akinek saját elmondása szerint célja a környezet védelme és a helyi kultúra fejlesztése abban a városban, ahol a termék készül.
Barry Kabalkin, a Bacardi alelnöke szerint az Ilegalban minden megvan ahhoz, hogy a fogyasztók egyre nagyobb érdeklődése mellett az elkövetkező években uralja a prémium mezcal piacot.
A Bacardi által idézett IWSR adatai szerint a szuperprémium mezcal kategória a következő öt évben átlagosan 16%-os ütemben fog növekedni évente.
Kapcsolódó cikkeink
Helyi befektető vásárolta fel az olasz Trinità húsipari vállalatot
A felvásárló Fondo Italiano d’Investimento célja a Trinità pozíciójának megszilárdítása…
Tovább olvasom >Szépségipari nagyvállalkozó mentené meg a The Body Shop-ot
Mike Jatania vállalkozó, aki kozmetikai márkák építésével szerezte vagyonát, arra…
Tovább olvasom >Egy budapesti luxuspékségben akár 2500 Ft is lehet egy croissant
A budapesti luxuspékségek árképzése és gazdasági modellje már évek óta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >