Megvásárolta a Bacardi az Ilegal prémium mezcal márkát
Az italmárka felvásárlása a szeszesital-óriás részéről az agávéalapú prémium szeszes italok iránti növekvő érdeklődés közepette történik.
A Bacardi Limited bejelentése szerint az Ilegal Mezcal kizárólagos tulajdonosává vált. Az üzlet pénzügyi feltételei nem nyilvánosak.
Ez az italgyártó cég egyetlen mezcal márkája, amely egy 2015-ben indult együttműködésre épül.
Az elsősorban névadó rumjáról ismert Bacardi az alkoholos italok területén szerzett tudását és tapasztalatait kihasználva igyekszik kielégíteni a különböző szeszesital-kategóriákban a prémiumital-kínálat iránti növekvő igényt.
Az Ilegal kézműves és fenntartható módon előállított mezcalként hirdeti magát, amelyet a mexikói Oaxaca régióban termesztett érett agavé felhasználásával, mesterséges aromák és adalékanyagok hozzáadása nélkül állítanak elő. A céget 2006-ban alapította John Rexer, akinek saját elmondása szerint célja a környezet védelme és a helyi kultúra fejlesztése abban a városban, ahol a termék készül.
Barry Kabalkin, a Bacardi alelnöke szerint az Ilegalban minden megvan ahhoz, hogy a fogyasztók egyre nagyobb érdeklődése mellett az elkövetkező években uralja a prémium mezcal piacot.
A Bacardi által idézett IWSR adatai szerint a szuperprémium mezcal kategória a következő öt évben átlagosan 16%-os ütemben fog növekedni évente.
Kapcsolódó cikkeink
Nemzetközi áttörés a chocoMe Atelier életében: a világ élvonalába repítette a magyar bean-to-bar csokoládékat a rangos International Chocolate Awards
Négy ezüst- és három bronzéremmel díjazták a chocoMe Atelier bean-to-bar…
Tovább olvasom >Tovább pezseg az alkoholmentes piac: szárnyal a Henkell Freixenet
Látványos, 23,6%-os növekedést ért el 2024-ben a Henkell Freixenet alkoholmentes…
Tovább olvasom >Folytatódik a Bacardi és Kuba jogi csatája a Havana Club védjegyért
Továbbra is éles jogi vita zajlik a Bacardi és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >