Megvásárolja az Intergum-ot a Cadbury
Áldását adta a török versenyhatóság a Cadbury akvizíciójára, az angol cég megvásárolhatja a török rágógumigyártó vállalkozást.
A Cadbury júniusban jelentette be, hogy 333 millió euróért
felvásárolná a török gyárat. A tranzakció illeszkedik a cég reorganizációs
terveibe, melynek keretében növelni szeretné édesipari részlegének
eredményességét.
Tavaly a török rágógumi piac, -melynek 46 százalékát az
Intergum uralja -, forgalma elérte a 172 millió eurót, növekedése 17 százalékos
volt.
Az Intergum tavaly 109 millió eurós bevételt könyvelhetett
el, ebből 25% export értékesítésből származott.
Az Euromonitor év elején közzétett felmérése szerint a
Cadbury 2006-os bevételeinek 10 százaléka a rágógumik forgalma.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >