Megvásárolja az Intergum-ot a Cadbury
Áldását adta a török versenyhatóság a Cadbury akvizíciójára, az angol cég megvásárolhatja a török rágógumigyártó vállalkozást.
A Cadbury júniusban jelentette be, hogy 333 millió euróért
felvásárolná a török gyárat. A tranzakció illeszkedik a cég reorganizációs
terveibe, melynek keretében növelni szeretné édesipari részlegének
eredményességét.
Tavaly a török rágógumi piac, -melynek 46 százalékát az
Intergum uralja -, forgalma elérte a 172 millió eurót, növekedése 17 százalékos
volt.
Az Intergum tavaly 109 millió eurós bevételt könyvelhetett
el, ebből 25% export értékesítésből származott.
Az Euromonitor év elején közzétett felmérése szerint a
Cadbury 2006-os bevételeinek 10 százaléka a rágógumik forgalma.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Samsung bemutatja az új 9100 PRO SSD-jét, PCIe 5.0 támogatással
A Samsung 9100 PRO, a vállalat fogyasztói felhasználásra szánt SSD-kínálatának…
Tovább olvasom >Drágulnak a repülőjegyek a Ryanairnél, a Wizz Air Ukrajna visszatérésére készül
A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary kedden Varsóban bejelentette, hogy idén…
Tovább olvasom >A CCC Group jelentős akvizícióval erősíti piaci jelenlétét
A CCC Group jelentős akvizícióval erősíti piaci jelenlétét: a vállalat…
Tovább olvasom >