Megvásárolja az Intergum-ot a Cadbury
Áldását adta a török versenyhatóság a Cadbury akvizíciójára, az angol cég megvásárolhatja a török rágógumigyártó vállalkozást.
A Cadbury júniusban jelentette be, hogy 333 millió euróért
felvásárolná a török gyárat. A tranzakció illeszkedik a cég reorganizációs
terveibe, melynek keretében növelni szeretné édesipari részlegének
eredményességét.
Tavaly a török rágógumi piac, -melynek 46 százalékát az
Intergum uralja -, forgalma elérte a 172 millió eurót, növekedése 17 százalékos
volt.
Az Intergum tavaly 109 millió eurós bevételt könyvelhetett
el, ebből 25% export értékesítésből származott.
Az Euromonitor év elején közzétett felmérése szerint a
Cadbury 2006-os bevételeinek 10 százaléka a rágógumik forgalma.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >