Megvásárolja az Intergum-ot a Cadbury
Áldását adta a török versenyhatóság a Cadbury akvizíciójára, az angol cég megvásárolhatja a török rágógumigyártó vállalkozást.
A Cadbury júniusban jelentette be, hogy 333 millió euróért
felvásárolná a török gyárat. A tranzakció illeszkedik a cég reorganizációs
terveibe, melynek keretében növelni szeretné édesipari részlegének
eredményességét.
Tavaly a török rágógumi piac, -melynek 46 százalékát az
Intergum uralja -, forgalma elérte a 172 millió eurót, növekedése 17 százalékos
volt.
Az Intergum tavaly 109 millió eurós bevételt könyvelhetett
el, ebből 25% export értékesítésből származott.
Az Euromonitor év elején közzétett felmérése szerint a
Cadbury 2006-os bevételeinek 10 százaléka a rágógumik forgalma.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >