Megvásárolja az Intergum-ot a Cadbury
Áldását adta a török versenyhatóság a Cadbury akvizíciójára, az angol cég megvásárolhatja a török rágógumigyártó vállalkozást.
A Cadbury júniusban jelentette be, hogy 333 millió euróért
felvásárolná a török gyárat. A tranzakció illeszkedik a cég reorganizációs
terveibe, melynek keretében növelni szeretné édesipari részlegének
eredményességét.
Tavaly a török rágógumi piac, -melynek 46 százalékát az
Intergum uralja -, forgalma elérte a 172 millió eurót, növekedése 17 százalékos
volt.
Az Intergum tavaly 109 millió eurós bevételt könyvelhetett
el, ebből 25% export értékesítésből származott.
Az Euromonitor év elején közzétett felmérése szerint a
Cadbury 2006-os bevételeinek 10 százaléka a rágógumik forgalma.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >