Megvásárolja a Keurig Dr Pepper a Ghost energiaital-márkát
A 7Up gyártója első körben 60%-os részesedést vásárol a márkában mintegy 990 millió dollárért.
A Keurig Dr Pepper (KDP), az USA egyik vezető üdítőital-gyártója, bejelentette, hogy több lépcsőben felvásárolja a Ghost nevű energiaital- és sporttáplálkozási vállalatot.
A KDB első lépésben 60%-os részesedést vásárol a Ghostban, amelyért közel 990 millió dollárt fizet. A fennmaradó 40%-ot 2028-ban, a 2027-es pénzügyi teljesítmény alapján a tárgyalások során előre rögzített érték alapján akvirálja. A felvásárlási megállapodást a felek várhatóan 2024 végén vagy 2025 elején véglegesítik.
A KDP korábban már élt hasonló befektetéssel: 2022 decemberében 863 millió dollárt fektetett a Nutrabolt energiaital és regenerációt segítő italokat gyártó 30%-os részesedésébe.
A KDP tervei szerint 2025 közepétől mintegy 250 millió dollárt fordít arra, hogy a Ghost Energy forgalmazását átvegye, ezzel erősítve saját disztribúciós hálózatát. A 2016-ban alapított Ghost az energiaital-piacon az egyik leggyorsabban növekvő márkának számít – nettó árbevétele 2021 óta megnégyszereződött. Termékei különféle ízekben – mint a savanyú görögdinnye és narancskrém – elérhetők cukormentes formában. A cég az energiaitalokon kívül sportolóknak és e-sport játékosoknak szánt étrendkiegészítőket is gyárt.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >Sajátmárkás termékek: minőség és kedvező ár egyensúlyban
A boltválasztás során a vásárlók közel 60%-ának döntését befolyásolják a…
Tovább olvasom >