Megvásárolja a Keurig Dr Pepper a Ghost energiaital-márkát
A 7Up gyártója első körben 60%-os részesedést vásárol a márkában mintegy 990 millió dollárért.
A Keurig Dr Pepper (KDP), az USA egyik vezető üdítőital-gyártója, bejelentette, hogy több lépcsőben felvásárolja a Ghost nevű energiaital- és sporttáplálkozási vállalatot.
A KDB első lépésben 60%-os részesedést vásárol a Ghostban, amelyért közel 990 millió dollárt fizet. A fennmaradó 40%-ot 2028-ban, a 2027-es pénzügyi teljesítmény alapján a tárgyalások során előre rögzített érték alapján akvirálja. A felvásárlási megállapodást a felek várhatóan 2024 végén vagy 2025 elején véglegesítik.
A KDP korábban már élt hasonló befektetéssel: 2022 decemberében 863 millió dollárt fektetett a Nutrabolt energiaital és regenerációt segítő italokat gyártó 30%-os részesedésébe.
A KDP tervei szerint 2025 közepétől mintegy 250 millió dollárt fordít arra, hogy a Ghost Energy forgalmazását átvegye, ezzel erősítve saját disztribúciós hálózatát. A 2016-ban alapított Ghost az energiaital-piacon az egyik leggyorsabban növekvő márkának számít – nettó árbevétele 2021 óta megnégyszereződött. Termékei különféle ízekben – mint a savanyú görögdinnye és narancskrém – elérhetők cukormentes formában. A cég az energiaitalokon kívül sportolóknak és e-sport játékosoknak szánt étrendkiegészítőket is gyárt.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >1500 irodai munkahelyet szüntet meg a Walmart az USA-ban
A Walmart 1500 vállalati pozíció megszüntetését tervezi az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Hárommilliárd dolláros gyárfejlesztésbe kezd a Kraft Heinz az Egyesült Államokban
A Kraft Heinz bejelentette, hogy 3 milliárd dollárt fektet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >