Megvannak az idei Fenntarthatóság Szimbóluma verseny nyertesei
A Trade magazin negyedszerre hirdette meg a Fenntarthatóság Szimbóluma pályázatot. A versenyre érkezett nevezésekből idén 18 pályázó nyerte el a díjat a meghirdetett öt kategóriában. Sőt, idén először átadásra kerülhet a Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozatának bírálatával egy Zöld-kommunikációs különdíj is.
A Fenntarthatóság Szimbóluma verseny célja, hogy a pályázatok által minden évben minél több olyan sikeres projekt kerüljön bemutatásra a Trade magazin platformjain, amelyek hozzájárulnak egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez.
A meghirdetett öt kategóriákba érkezett pályázatokat egy előszűrés után, nagyszámú szakmai zsűri értékelte online formában, majd pedig személyesen egy második fordulóban. Idén először indulhattak a pályázók önálló CSR kategóriában is. Azok a pályázatok, amelyek az elérhető maximális pontszám 70%-át elérték, megkapták a Fenntarthatóság Szimbóluma díjat.
Újdonság volt az idei versenyben az Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Zöld Tagozatának Zöld-kommunikációs különdíjának meghirdetése. Ezt a díjat a Fenntarthatóság Szimbóluma 2023 sikeres pályázatai közül az a pályázat kapta, amelyet a kiírásban megadott kommunikációs szempontok alapján a Tagozat elnökségi tagjai – képviselve a teljes tagságot –, a legjobbnak értékelte.
A nyertesekről egyöntetűen elmondható, hogy sikeres pályázataikban akár vállalati, akár egy-egy márkára vonatkozó vállalásaikkal, fejlesztéseikkel, beruházásaikkal példaként állhatnak a piac szereplői, valamint vásárlóik, fogyasztóik előtt.
Az idei díjazottak a Business Days 2023 konferencián, 2023. szeptember 27-én, Tapolcán, a Hunguest Hotel Pelionban vehetik át a szakmai zsűri jelenlévő képviselőitől az elismerő okleveleket és különdíjat.
A Fenntarthatóság Szimbóluma 2023 nyertesei:
Vállalat kategória |
|
Hipp Termelő és Kereskedelmi Kft. |
A HIPP több, mint bio |
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. |
Fenntartható élelmiszer-kereskedelmi folyamatok |
MiReHu Nonprofit Kft. |
Hulladékgazdálkodás másképp – A MaKuka brand bevezetése a MiReHunál |
Tesco-Global Áruházak Zrt. |
Tesco a karbonsemlegességért |
FoxPost Zrt. |
Fenntarthatóság szimbóluma 2023- FoxPost pályázat |
Essity Hungary Kft. |
Fenntartható értéket teremtünk |
Gorenje Magyarország Kft. |
EcoVadis ezüstérmet kapott a Gorenje fenntarthatósági stratégiája |
Termék kategória |
|
Target Sales Group Kft. |
Green Clean Change – A környezettudatos fogkefék legújabb generációja |
Sipospack Kft. |
Sipos DoyPPack újrahasznosítható csomagolás |
Procter&Gamble Nagykereskedelmi KKT. |
Ariel EcoClic környezetbarát csomagolás |
Auchan Magyarország Kft. |
A paradicsom fenntartható csomagolása |
Személy kategória |
|
Coca-Cola HBC Magyarország Kft. |
Mucska Péter – Az ember, akinek mindene a fenntarthatóság |
CSR kategória |
|
Coca-Cola Magyarország Kft. |
Hulladékmentes Tisza program 2022-23 a The Coca-Cola Foundation támogatásával |
HELL ENERGY Magyarország Kft. |
HELLoALU – dobjunk össze közösen egy zöldebb jövőt! |
Lidl Magyarország Bt. |
#Együtt a tisztább Dunáért |
Tesco-Global Áruházak Zrt. |
A Tescónál napról napra többet teszünk a közösségekért |
METRO Kereskedelmi Kft. |
METRO Fenntartható Gasztronómia Fórum és Díjátadó |
Westend Üzemeltető Kft. |
Adj új életet régi ruháidnak! |
Az idei, első Fenntarthatóság Szimbóluma MMSZ Zöld kommunikációs különdíj nyertese a HELL ENERGY Magyarország Kft., a „HELLoALU – dobjunk össze közösen egy zöldebb jövőt” pályázata.
Ezúton is gratulálunk!
Kapcsolódó cikkeink
K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Agrárminiszter: a fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben
A fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben,…
Tovább olvasom >Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >