Megvan a Mercedes AMG A35 nyertese – a HELL fődíja gazdára talált
Ünnepélyes keretek között adták át a HELL történetének eddigi legnagyobb nyereményjátékának fődíját: egy vadonatúj Mercedes AMG A35-öt. A grandiózus promóció Magyarország mellett további kilenc országban zajlott, és több millió játékos vett részt benne – közülük egy budapesti nyertes vihette haza az álomautót Magyarországon, amelyet hivatalosan is átvett a Szikszón tartott rendezvényen, a HELL gyáránál.
A 2025. február 17. és április 13. között zajló magyarországi kampány rendkívüli érdeklődés mellett futott, és országonként több mint 1000 nyeremény talált gazdára. A résztvevők exkluzív HELL dzsekiket, cipőket, prémium utazótáskákat, iPhone 16 készülékeket, valamint limitált kiadású HELL 6-packeket nyerhettek.
A kampány azonban még nem ért véget teljesen: július elején Olaszországban kerül sor a játék egyik legkülönlegesebb nyereményére, amikor is a tíz résztvevő ország nyertesei egy exkluzív vacsorán találkozhatnak személyesen Michele Morrone-nal, a HELL nemzetközi arcával.
Popovics Adrienn, a HELL ENERGY Magyarország Kft. marketingigazgatója így nyilatkozott:
„Ez a nyereményjáték nemcsak méretében volt a legnagyobb a HELL történetében, hanem abban is, ahogyan képes volt érzelmileg megmozgatni több millió embert. Ezzel a kampánnyal szerettünk volna visszaadni valamit abból a rengeteg szeretetből és lojalitásból, amit nap mint nap kapunk a fogyasztóinktól. Öröm volt személyesen átadni a fődíjat, és már izgatottan készülünk a Michele Morrone-val közös olaszországi vacsorára is – ez az esemény méltó lezárása lesz egy olyan kampánynak, amely valódi élményeket adott a résztvevőknek.”
A kampányt minden eddiginél erőteljesebb marketingkommunikáció támogatta: televíziós reklámok, látványos közterületi megjelenések, digitális kampányok és social media aktivitások gondoskodtak arról, hogy mindenkihez eljusson a promóció híre.
A HELL továbbra is elkötelezett amellett, hogy fogyasztóinak ne csak kiváló minőségű termékeket, hanem különleges, emlékezetes élményeket is kínáljon, nemcsak Magyarországon, hanem a világ számos pontján.
Kapcsolódó cikkeink
Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >A HELL Boxing Kings újra az élre tör: Visszatér a ringbe az egyik legnagyobb magyar celeb, Istenes Bence!
Istenes Bence már számtalan alkalommal bebizonyította, hogy jóval több, mint…
Tovább olvasom >Megan Fox lett a HELL Ice Coffee arca
Van egy név, akit senkinek sem kell bemutatni. A Transformers…
Tovább olvasom >További cikkeink
250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >A jégkrémre egyre inkább desszertként tekintenek a fogyasztók
A meteorológusok szerint megint forró nyárra készülhetünk, amivel indul a…
Tovább olvasom >