Megválna saláta üzletágától a Bonduelle Franciaországban és Németországban
A csoport két potenciális vevővel folytat tárgyalásokat az érintett üzletágakról.
A Bonduelle azt tervezi, hogy eladja franciaországi és németországi csomagolt saláta üzletágát.
A Bonduelle augusztus 29-én közölte, hogy Franciaországban és Németországban a salátafogyasztás „strukturális csökkenését” tapasztalta, amit tovább súlyosbított az infláció és a saját márkás termékek által az elmúlt tíz évben támasztott verseny.
Ennek eredményeképpen a csoport átalakítja a Bonduelle Frais France méretét, és racionalizálni tervezi a központi irodai struktúrákat, valamint befejezi a Saint Mihiel-i telephelyen folytatott működést. A Bonduelle közölte, hogy vevőt keres.
A vállalat eközben a francia LSDH Group élelmiszergyártó leányvállalatával, a Les Crudettes salátagyártóval folytat kizárólagos tárgyalásokat franciaországi csomagolt salátaüzletágának megvásárlásáról.
Németországban az amerikai székhelyű Taylor Farms salátagyártó tárgyal a Bonduelle-lel a salátaüzletág átvételéről.
A Bonduelle elmondása szerint ezekkel a projektekre a cégcsoport franciaországi és európai telephelyein meglévő munkahelyek megőrzése érdekében van szükség. Arról ugyanakkor hír nincs, hogy hány munkahelyet érintenek az eladások.
A vállalat jelezte, hogy a németországi és franciaországi projektek az észak-amerikai és az olasz frisstermék-üzletágakat nem érintik. Ugyanakkor a csoport a közlemény szerint jelenleg vizsgálja az észak-amerikai salátaüzletág eszközeinek értékét.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Újabb akvizícióra készül a Lidl és Kaufland tulajdonosa
A Schwarz Csoport gyártóvállalata, a Schwarz Produktion bejelentette, hogy felvásárolja…
Tovább olvasom >Drágább lesz idén a vegán grillezés Németországban
7%-kal emelkedett a vegán grilltermékek ára Németországban a 2024-es évhez…
Tovább olvasom >Németországban a vártnál jelentősebben lassult a kiskereskedelmi forgalom növekedése májusban
Az elemzők által becsültnél erőteljesebben lassul a kiskereskedelmi forgalom növekedése…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >