Megválna saláta üzletágától a Bonduelle Franciaországban és Németországban
A csoport két potenciális vevővel folytat tárgyalásokat az érintett üzletágakról.
A Bonduelle azt tervezi, hogy eladja franciaországi és németországi csomagolt saláta üzletágát.
A Bonduelle augusztus 29-én közölte, hogy Franciaországban és Németországban a salátafogyasztás „strukturális csökkenését” tapasztalta, amit tovább súlyosbított az infláció és a saját márkás termékek által az elmúlt tíz évben támasztott verseny.
Ennek eredményeképpen a csoport átalakítja a Bonduelle Frais France méretét, és racionalizálni tervezi a központi irodai struktúrákat, valamint befejezi a Saint Mihiel-i telephelyen folytatott működést. A Bonduelle közölte, hogy vevőt keres.
A vállalat eközben a francia LSDH Group élelmiszergyártó leányvállalatával, a Les Crudettes salátagyártóval folytat kizárólagos tárgyalásokat franciaországi csomagolt salátaüzletágának megvásárlásáról.
Németországban az amerikai székhelyű Taylor Farms salátagyártó tárgyal a Bonduelle-lel a salátaüzletág átvételéről.
A Bonduelle elmondása szerint ezekkel a projektekre a cégcsoport franciaországi és európai telephelyein meglévő munkahelyek megőrzése érdekében van szükség. Arról ugyanakkor hír nincs, hogy hány munkahelyet érintenek az eladások.
A vállalat jelezte, hogy a németországi és franciaországi projektek az észak-amerikai és az olasz frisstermék-üzletágakat nem érintik. Ugyanakkor a csoport a közlemény szerint jelenleg vizsgálja az észak-amerikai salátaüzletág eszközeinek értékét.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Németországban havi szinten csökkentek, éves összevetésben nőttek a nagykereskedelmi árak májusban
Németországban májusban havi szinten gyorsult a nagykereskedelmi árak csökkenése, éves…
Tovább olvasom >Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >Megnyitotta az első benzinkúti Rewe To Go üzletét a német Lekkerland
A kényelmi termékekre specializálódott Lekkerland a Tank & Rasttal együttműködve…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >