Megválasztották a Csokoládé Királynőt
A Bonbonetti Csoport által az Édes Napok keretében 2012. szeptember 23-án, a Budai Várban megrendezett Miss Cherry Queen Csokoládé Királynő választás győztese Szalkai Nikolett lett, aki egy éven keresztül fogja képviselni Magyarország legnépszerűbb bonbonmárkáját.
Az Édes Napok keretében megrendezett Csokoládé Királynő választás célja az volt, hogy megtalálják Magyarország legkedveltebb konyakmeggyének az arcát, aki egy évig képviselheti a legnépszerűbb magyar bonbonmárkát. A zsűriben többek között helyet foglalt Makány Márta divattervező, Dobó Ágnes Miss World Hungary 2010, Zólyomi Zsolt parfümőr és Sánta Sándor is, a Bonbonetti csoport vezérigazgatója.
A zsűri több feltétel alapján kereste a győztes hölgyet: a szépség mellett a kisugárzás, elegancia és stílus is szerepelt a kritériumok között. A győztes mellett kiválasztották az első udvarhölgyet, aki Viczián Lili lett, a második udvarhölgy cím pedig Czeisz Juliettát illette meg. Az Édes Napok látogatói szavazhattak az általuk legszebbnek tartott hölgyre is, így a Miss Cherry Queen választás közönségdíját, valamint az Édes Napok különdíját Babinyecz Tímea, korábbi Miss Universe Hungary nyerte.
„Nagy álmom vált valóra azzal, hogy az én fejemre került a korona, és így én lehetek a Cherry Queen arca egy évig!” – mondta lelkesen a győztes.
A versenyzőknek az elmúlt hetekben sok feladatuk volt, amely során bebizonyíthatták rátermettségüket, hiszen a Csokoládé Királynőnek az év során sok feladatnak kell majd eleget tennie. A hölgyek részt vettek vitorlás képzésen, csokoládé gyárlátogatáson, betekintést nyerhettek a csokoládékészítés művészetébe, ajándékot vittek a Bethesda Gyermekkórház gyermekeinek, a Magyar Vöröskereszt rendezvényén népszerűsítették a véradást, tanultak sütemény díszítési technikákat, igazi cukrász csokoládékülönlegességet készíthettek, és betekintést nyertek a Zsolnay Cukrászda konyhatitkaiba is. Emellett több divatbemutatót is tartottak, amelyen bemutatták Makány Márta és az Envy Fashion őszi kollekciójának darabjait.
A döntőn a versenyzők 3 tour során mutatták be az Envy Fashion nappali ruházatát, a Freestyler sportos ruházatát, majd Makány Márta alkalmi darabjait.
A Miss Cherry Queen a Bonbonetti Csoport sikertermékének arca lesz egy évig. A Cherry Queen a legnépszerűbb magyar bonbonmárka, piacvezető az alkoholos desszertek között. Nem csoda, hiszen ez a tradíciók tiszteletben tartása mellett mindig megújulni képes bonbon több mint egy különleges hazai büszkeség. Kortól, nemtől és alkalomtól függetlenül meghatározó élményt nyújtva kerekedik belőle az a közös pont, mely magában hordozza a hagyományok tiszteletét és a megajándékozott nagyrabecsülését. Kevesen tudják, hogy a konyakmeggy, Gerbeaud Emil „világra szóló találmánya”, így a krémes csoda, mára már igazi hungarikumnak számít.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Üzleti tervezéshez egy kis segítség
A CEONET Klub és az Egyensúly Intézet újabb közös eseményre…
Tovább olvasom >Európai küldöttséget látott vendégül az NFFT és a BCSDH
Milyen európai szintű együttműködések segíthetik az európai és a hazai…
Tovább olvasom >Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >