Megújulva várja vásárlóit a Nagy Lajos király úti SPAR Budapesten
Egyhónapos felújítás után csütörtöktől ismét várja vásárlóit a Nagy Lajos király úti SPAR áruház Budapesten. Az üzletegység átadása az áruházlánc országos felújulási programjának a része.
Néhány nappal a 340 millió forintból újjá varázsolt és átalakított Kordován téri SPAR megnyitása után egy újabb megújult áruházat adtak át Budapesten. Az 1993-ban nyílt, és 2008-ban a PLUS lánctól átvett zuglói üzlet rekonstrukciós munkálatai mindösszesen egy hónapot vettek igénybe. Az eredmény ezúttal is a SPAR vásárlói által megszokott korszerű és vevőbarát belsőépítészeti, boltrendezési kialakítás lett, mintegy 372 négyzetméteren. A Nagy Lajos király úti áruházat a SPAR közel 100 millió forintból újította fel. A vállalat azért döntött a modernizálás mellett, mert az üzlet jó vásárlóerővel rendelkező régióban működik, s a fejlesztés által nem csak a vásárlók számára lesz komfortosabb a vásárlás, de megőrizhető 20 munkahely is a boltban.
A hagyományosan több ezer árucikket tartalmazó kínálatban továbbra is megtalálhatóak az áruházlánc bicskei húsüzemében készült, ellenőrzött minőségű húskészítmények is, de nem hiányoznak a sajátmárkás termékek, valamint a friss pékáruk és zöldségek, gyümölcsök sem.
A SPAR az idei évben 8 üzletet újított meg vidéken és a fővárosban. Az osztrák családi vállalkozásban működő SPAR ma közel 13 ezer embernek ad munkát hazánkban.
Az üzlet elérhetősége és nyitvatartása:
1149, Budapest, Nagy Lajos király útja 191.
H-Szo: 6:30 – 21:00 – V: zárva
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >