Megújulva tér vissza a METRO hazai termékekből álló sajátmárkás termékcsaládja
Megújul a METRO Kereskedelmi Kft hazai termékekből álló CORVINUS márkacsaládja. A hazai húskészítményeket kínáló termékeket felvonultató választék új, modern dizájnnal és a korábban megszokott magas minőséggel lesz elérhető, kedvező áron.
A vállalat partnerei december 6-tól áruházi kóstolók keretében jobban megismerkedhetnek az új Corvinus húskészítményekkel, amelyek mottója: „Hagyományos ízek újratöltve ”. A tradicionálisan magyar termékeket képviselő Corvinus termékcsalád hazai alapanyagokból, hazai gyártók által készített termékeket tartalmaz. A Corvinus tehát prémium minőséget képvisel, a METRO-tól már megszokott kedvező áron.
„Vállalatunk valamennyi osztálya kínál a partnerek igényei szerint kialakított sajátmárkás termékeket, ezáltal igazi versenyelőnyhöz juttatva őket. Termékkínálatunk folyamatos bővítésével és megújításával igyekszünk segíteni a vevőket, a magyar termékek forgalmazásával pedig a magyar termelőket. A Corvinus márkacsalád már évek óta a sikeres termékeink közé tartozott, mind megjelenésében, mind beltartalmában, melyet a fogyasztók és a szakma is elismert, hiszen korábban csomagolási nagydíjat is kaptunk” – mondta Krubl Yvette, a METRO Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője.
A METRO Kereskedelmi Kft. elkötelezettségét a magyar termékek és a magyar termelők iránt a nemrég lezárult almavásárlási akció is jól példázza: a vállalat a Horeca Select magyar fajtákat tartalmazó almaválogatásával minden eddiginél több magyar beszállítónak biztosított piacot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >