Megújulva tér vissza a METRO hazai termékekből álló sajátmárkás termékcsaládja
Megújul a METRO Kereskedelmi Kft hazai termékekből álló CORVINUS márkacsaládja. A hazai húskészítményeket kínáló termékeket felvonultató választék új, modern dizájnnal és a korábban megszokott magas minőséggel lesz elérhető, kedvező áron.
A vállalat partnerei december 6-tól áruházi kóstolók keretében jobban megismerkedhetnek az új Corvinus húskészítményekkel, amelyek mottója: „Hagyományos ízek újratöltve ”. A tradicionálisan magyar termékeket képviselő Corvinus termékcsalád hazai alapanyagokból, hazai gyártók által készített termékeket tartalmaz. A Corvinus tehát prémium minőséget képvisel, a METRO-tól már megszokott kedvező áron.
„Vállalatunk valamennyi osztálya kínál a partnerek igényei szerint kialakított sajátmárkás termékeket, ezáltal igazi versenyelőnyhöz juttatva őket. Termékkínálatunk folyamatos bővítésével és megújításával igyekszünk segíteni a vevőket, a magyar termékek forgalmazásával pedig a magyar termelőket. A Corvinus márkacsalád már évek óta a sikeres termékeink közé tartozott, mind megjelenésében, mind beltartalmában, melyet a fogyasztók és a szakma is elismert, hiszen korábban csomagolási nagydíjat is kaptunk” – mondta Krubl Yvette, a METRO Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője.
A METRO Kereskedelmi Kft. elkötelezettségét a magyar termékek és a magyar termelők iránt a nemrég lezárult almavásárlási akció is jól példázza: a vállalat a Horeca Select magyar fajtákat tartalmazó almaválogatásával minden eddiginél több magyar beszállítónak biztosított piacot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >