Megújult vezetőséggel indította a tavaszt a Borsodi Sörgyár
Új vezetői kinevezésekkel készült az idei sörszezonra a Borsodi Sörgyár. Az észak- magyarországi székhelyű vállalat többek között új kereskedelmi fejlesztési igazgatóval, marketing igazgatóval, gazdasági vezetővel, jogi és vállalati kapcsolatok igazgatóval, valamint személyügyi igazgatóval folytatja 2020-ban. Az új vezetők mind a Borsodi Sörgyárnál dolgoztak korábban is.
A Borsodi Sörgyár Kft. tulajdonosa, a Molson Coors Beverage Company (MCBC) 2020-tól kezdődően új szervezeti felépítéssel működik tovább. A világszintű vállalat új, Európát, Afrikát és a Távol-Keleti piacokat magában foglaló területi egységeket hozott létre, megszüntetve a korábbi, klaszteres felépítését. A jövőben a Borsodi Sörgyár a közép-kelet európai régióhoz tartozik a vállalaton belül. A regionális szervezeti változásokkal összhangban a sörgyár idén tavasszal megújította vezetői struktúráját is.
Vuleta Zsolt, aki több mint 4 éve a vállalat ügyvezetője, a vállalat vezetése mellett a kereskedelmi igazgatói feladatokat is ellátja.
„A kihívás nem új, hiszen a Borsodi Sörgyárnál eltöltött első négy évem során az értékesítési területet vezettem. A kereskedelmi munka mindig közel állt hozzám, FMCG pályafutásom jelentős részét a vevőinkkel folytatott munka töltötte ki. Munkatársaim többségével hosszabb ideje dolgozunk együtt, a továbbiakban is azt tartjuk az egyiklegfontosabb célunknak, hogy kereskedelmi partnereink számára a Borsodi Sörgyár termékeinek értékesítése egyre vonzóbb üzleti lehetőséget biztosítson.
Szilva János szerepe változatlan, továbbra is gyárigazgatói funkciót tölt be, immáron hat éve.
„Borsodi mindig tele van érdekes kihívásokkal, változásokkal, amelyekkel számomra észrevétlenül repül az idő. Az elmúlt években folyamatosan növekedett a portfóliónk, és a főzött sörök mennyisége. Büszke vagyok rá, hogy pár éve folyamatos a szervezeti és a technikai fejlődés. Évek óta nagyszerű emberek, csapatok dolgoznak odaadóan a gyárban, most új kollegákkal is gyarapodhattunk. A technológia terén pedig a jövő alapjait több területen letettük, többek között a tavaly átadott új doboz gyártósorral és a palackgépsor fejlesztésével. Ezzel új korszakot nyitottunk a bőcsi üzem történetében, a hazai, növekvő igények kiszolgálása mellett új piacokat látunk el kiemelkedő minőségű termékeinkkel.”
Őz Tibor több mint húsz évvel ezelőtt, 2000 márciusában, területi képviselőként csatlakozott a Borsodi Sörgyár csapatához. 2016 áprilisától értékesítési igazgatóként felelt a vállalat eladásainak növeléséért és partnerkapcsolatainak fejlesztéséért. Idén márciustól kereskedelem fejlesztési igazgatóként folytatja munkákáját.
„A sörpiacra kifejezetten jellemző, hogy dinamikusan változik, ezért nekünk is folyamatosan alkalmazkodnunk kell a vevőink és fogyasztóink igényeihez. Ez egy újabb állomás számomra az élet habos oldalán, ahol az értékesítés különböző területein szerezett tapasztalatomat most a kereskedelem teljeskörű fejlesztésére fogjuk használni. Örülök, hogy továbbra is a Borsodi család része lehetek.”
Veres Judit több mint 20 éve csatlakozott az észak- magyarországi vállalathoz. Az megújult menedzsmentben pénzügyi igazgatóként felel a Borsodi Sörgyár gazdasági és pénzügyi stabilitásáért.
„22 év után eljött az idő, hogy az elmúlt évek kontrolling területén megszerzett tudásomat, tapasztalataimat magasabb szinten is kamatoztassam. Mindezt egy olyan időszakban, amely mindannyiunkat komoly kihívások elé állít. De legyen ez egy igazi Borsodi Szitu, amikor EGYÜTT a nehéz helyzetekből is kihozzuk a legjobbat.”
Spiegel György 2019-től a Borsodi márkáért felelős marketingmenedzserként felügyelte Magyarország legnépszerűbb sörmárkájának megújítását. Idén januártól, marketing igazgatóként a vállalat teljes portfoliójának kommunikációjáért felelős.
„Kicsit több, mint egy éve léptem be az élet habos oldalára és nagy lelkesedéssel és büszkeséggel tekintettem a Borsodi márka vezetésére. Most izgatottan és ha lehet még nagyobb lelkesedéssel és büszkeséggel vágok bele az újabb kihívásba. Célom nem is lehet más, mint hogy továbbra is kiszolgáljuk fogyasztóink igényeit, tovább építsük márkáinkat és erősítsük piaci szerepünket, ami nem lenne lehetséges egy remek csapat nélkül, amely emberileg és szakmailag is a legmagasabb szintet hozza és inspirál. Ez a Borsodi.”
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >