Megújult termékcsaláddal és új nagykövettel indítja az őszt a Helia-D
Még hatékonyabb formulákkal turbózza fel Cell Concept termékcsaládját a Helia-D. A több mint négy évtizedes múltra visszatekintő magyar márka a Hydramax család sikeres tavaszi bevezetését követően idén ősszel a Cell Concept termékvonalat újítja meg: top anti-aging hatóanyagokkal kiegészítve, megújult csomagolásban kerül a polcokra a ránctalanító hatású Cell Concept krémcsalád. A termékeket a gyártó Zsédával közösen mutatja be, aki idén szeptembertől a termékcsalád új arcaként jelenik meg Pataki Ági mellett. A megújult Cell Concept család szeptember 5-től elérhető a márka webshopjában, szeptember második felében pedig már a boltok polcain is megtalálható.
Még hatékonyabb formulák, top hatóanyagok és a Helia-D több évtizedes tapasztalata ötvöződik a megújult Helia-D Cell Concept arcápolókban, melyeket az érett bőr igényeire szabva fejlesztett tovább a több mint negyven éves magyar márka, és Zsédával közösen mutat be idén ősszel.
Válasz a változó igényekre
Egy-egy új életszakasz új igényeket hoz magával – változunk, és velünk együtt a bőrünk szerkezete is átalakul. Csökken a kollagéntermelés, lassul a sejtek működése és regenerációja, a bőr pedig veszít feszességéből. Az érett bőr ápolása ezért igényli a még hatékonyabb, komplex anti-aging formulák használatát, és minél több ilyen hatóanyagot használunk, annál hosszabban maradhat fiatalosabb, egészségesebb és feszesebb. Erre az igényre válaszul újul meg idén ősszel a 45+-os korosztályt célzó Cell Concept termékcsalád, amely hatóanyagok sokaságával nyújt megoldást különböző korosztályok eltérő bőrigényeire és problémáira.
Maradnak a kedvencek, jönnek az új hatóanyagok
„A termékcsalád megújításakor kiemelten fontos volt, hogy megtartsunk minden olyan összetevőt, amely igazán hatékonnyá teszi a Cell Concept termékeket: a bizonyítottan ránctalanító hatású retinolt és növényi őssejt-kivonatokat, valamint a vitaminok kombinációit, és persze megmaradt a krémek kellemes textúrája, illata, valamint gyors felszívódó képessége is, melyeket a vásárlóink kedvelnek. Mindezek ezentúl olyan hatóanyag-együttesekkel is kiegészülnek, mint az újgenerációs ránctalanító peptidek, az intenzív hidratálást biztosító hialuronsav, vagy az anti-aging szempontból jelentős, a pigmentfoltok halványításában is kimagasló niacinamide”
– mondta el a fejlesztés kapcsán Budaházy Péter.
A Helia-D ügyvezetője hozzátette, hogy a ránctalanító bőrápolók olyan válogatott, bizonyítottan hatékony összetevőket tartalmaznak, amelyek feszesítik a bőrt, egységesítik a bőrképet, és segítik a sejtek megújulását. Használatukkal láthatóan feszesebb, rugalmasabb, hidratáltabb a bőr. A Cell Concept család minden tagja (ránctalanító krémek és a szérumok) dermatológiailag tesztelt, a krémek kifejezetten gazdag összetételűek. A nappali krémeket a bőröregedés elleni harc részeként a gyártó SPF 20 fényvédelemmel is ellátta.
Új nagykövet a Cell Concept családnál
A Helia-D új márkanagykövetet is bemutat idén ősszel Zsédenyi Adrienn „Zséda” személyében, aki Pataki Ági mellett képviseli a Cell Concept termékcsaládot, és azokat a 40+-os nőket szólítja meg, akik a hétköznapok elfoglaltsága mellett gyors és megbízható, hatásos rutint keresnek. „Már a legelső találkozáskor tudtam, hogy nagyon egyezik az értékrendünk a Helia-D-vel. Hiszünk a hitelességben, a hűségben, a hosszútávú célokban, az innovációban és a megújulásban. Egy olyan pillanatban csatlakozhatok a Cell Concept termékcsaládhoz, amikor az ismét lép egyet előre, hogy még tökéletesebb megoldást tudjon adni a kihívásokra, amelyekkel a bőrünknek szembe kell néznie. Nagyon fontos, hogy szeretettel gondját viseljük, ápoljuk és tápláljuk a bőrünket, hogy a tükörből még nagyon sokáig az mosolyogjon vissza ránk, akivé válni szeretnénk. Minden, amit ma teszünk a bőrünkért, az befektetés a jövőbeni önmagunkba” – fogalmazott az együttműködés kapcsán az énekesnő.
A megújulás csak most kezdődik
Az új logóval és dizájnnal ellátott Cell Concept termékcsalád frissítése csak az első lépés a márka jövőbeli tervei között: a 2023 őszi fejlesztést követően a Helia-D ugyanis a teljes arcápoláshoz köthető portfólióját megújítja, így 2024-ben új arculatot kap a Helia-D Classic, valamint a Botanic Concept család is.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Már 40 éve generációk kedvence – megújul a Helia-D Classic termékcsaládja
A Helia-D hosszú távú fejlesztésbe kezdett a tavalyi évben, melynek…
Tovább olvasom >Szérumokon innen, hatóanyagokon túl
Az arcápolási termékek piaca egy folyamatosan fejlődő szegmens, ahol a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >