Megújult tematika, erős külföldi érdeklődés
A Foodapest 1992 óta a magyar élelmiszeripar hiteles fóruma. Az immár nemzetközi mércével mérve is kiemelkedő hazai szakkiállítást 2006-ban nyolcadik alkalommal rendezi meg a HUNGEXPO Zrt. Az összesen 27 országból érkező, erős nemzetközi mezőnyt felvonultató szakkiállításon a kiállító cégeknek csaknem a fele külföldi. A szakkiállításon jelentős területet, több mint 2000 négyzetmétert foglal el a 12 nemzeti stand, s köztük igazi különlegességnek számít az első ízben kollektív kiállítóként szereplő Európai Unió.
Az újdonságok között a leginkább észrevehető, hogy frissült a tematikai szerkezet. Az átláthatóság érdekében a kiállítók hét különböző környezetbe csoportosítva mutatkoznak be. Az élelmiszeres cégek termékeik szerint a Hússzalon, Tejszalon, Italszalon, Gourmet Szalon, Zöld Szalon közül választhatnak. A Foodatech és a Foodapack csoportba a gépek, berendezések, illetve a csomagolástechnika került.
További lényeges újítás a kiállítók szemszögéből a rugalmas árrendszer, amely figyelembe veszi a stand méretét és minőségét. Ennek eredményeképpen tagoltabbak az árak, sőt, nemcsak hogy megállt az előző kiállításokra jellemző növekedés, hanem összességében a piac fizetőképességéhez igazodva kategóriánként különböző mértékű árcsökkenés történt.
A kiállítás védnöke az Élelmiszerfeldolgozók Országos Szövetsége (ÉFOSZ), de a kísérő rendezvények szervezői között több neves intézményt, szervezetet is találunk: FVM-AMC Kht., Magyar Marketingszövetség, terméktanácsok, médiák.
A Foodapest szakmai konferenciái között nemzetközi vonatkozásban is kiemelésre érdemes az EU szervezésében zajló konferencia a borpiaci reformról, valamint a visegrádi országok (V4) élelmiszer-ipari szövetségeinek tanácskozása. Látványos és érdekes programnak ígérkeznek a különböző élelmiszer- és italrendek felvonulásai, a különböző termékbemutatók. A Foodapest-díjazottak standjait ebben az évben a látogatóknak szóló pontgyűjtő verseny, az értékes nyereményekkel kijelölt „Siker és újdonság útja” népszerűsíti.
A szakmai programon kívül idén sem maradhatnak el a színes kísérőrendezvények: látványos termékbemutatók, lovagrendek felvonulása.
A Foodapest a nemzetközi vásárnaptár kihagyhatatlan eseménye, az egyetlen élelmiszer-ipari kiállítás az országban, amely összegzi a hazai és nemzetközi élelmiszer-ipari trendeket. Ebben az évben november 21–24. között fogadja a szakembereket és üzletembereket a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >