Megújult a POPAI Magyarország weboldala
A POPAI Magyarország Egyesület honlapja nyár közepétől megújított formában jelentkezik. A megszokott piros-fekete dizájnt, a központi Shop! és POPAI folyamatokat követve, türkiz-zöldszínű arculat váltotta fel. A modern oldalszerkezet könnyebb tájékozódást tesz lehetővé.
– A tartalmat új funkciók hangsúlyozzák, mint például a naptár vagy a főoldali slider. A leglátogatottabb POPAI Awards részben az online nevezési felület felhasználóbarátabb lett, és külön kiemelve is megtalálhatók az idei aktualitások. A korábbi POPAI Awards eredményekhez és az általános tudnivalókhoz is könnyebb hozzáférni. Emellett újdonság az Év Display-je dicsőségtábla is. Célunk egy dinamikus, izgalmas, a nemzetközi szervezethez még inkább kapcsolódó honlap létrehozása és működtetése, amihez minden javaslatot, ötletet szívesen fogadunk – hangsúlyozza Kátai Ildikó, a szervezet főtitkára. //
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >SHOP! Ideation
Lapzártánkkor tették közzé a hírt, hogy a SHOP! USA&Canada éves konferenciáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >