Megújult külsővel nyitott újra a dm a Duna Plázában
Nagyobb eladótérrel, vadonatúj bolti dekorációs elemekkel, és átlátható elrendezéssel nyitott újra a Duna Plázai dm üzlet 2013. augusztus 8-án.
2013. augusztus 9., Törökbálint – Budapesten, a Váci út 178. szám alatt található XIII. kerületi bevásárlóközpontban nagy volt a sürgés-forgás augusztus első felében, ugyanis 6-án bezárt, majd két nappal később egy új helyszínen, az I. emeleten újranyitott a dm üzlet. A vásárlókat – mint ahogy eddig a dm-től megszokhattuk – nyitási akcióval és ajándékkal köszöntötték.
Megszépülve, 383 m2 eladótérrel, eddig még nem látott dekorációs elemekkel várta a dm az üzletnyitásra érkező vásárlókat. Az átrendezés eredménye, hogy a parfümök és a dekorkozmetikumok egymás mellé kerültek, így hosszú métereken keresztül szempillaspirálok, szájfények és megannyi sminktermék hada invitálja a hölgyeket. Ezen felül a dekorállványba beépített tükör, és sminkeltávolító kendő a kényelmes terméktesztelést teszi lehetővé számukra.
Újdonság még a polcokba szerelt LED-es világító, aminek köszönhetően kiemelt figyelmet kaptak az alsó polcokon lévő termékek is. Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere elmondta, hogy a Duna plázai bolt csak a kezdet. „A dm drogerie markt jövőbeni célja ezután nem a mennyiségi, hanem a minőségi terjeszkedés, azaz nem boltjaink számának növelésére fektetjük a hangsúlyt, hanem a meglévők szépítésére.”
Az dm üzletek különlegessége, hogy a szortiment kialakítása során fontos szerepet játszik a fenntarthatóság, a környezetvédelem, valamint az ökológiailag lebomló és natúr termékek szortimentbe vétele. A dm vásárlói már a tisztítószerek között is megtalálhatják a környezetbarát alternatívákat, így akár a mosódió, a mosószóda, vagy egyéb környezetbarát tisztítószerek használatával környezetkímélő megoldásokat használhatnak otthonaikban.
Hasonlóan a többi üzlethez, itt is a bio élelmiszerek széles választékával készül a drogéria, ami az egészségmegőrzés filozófiáját tükrözi. A minőség, a széles választék, a változatos kedvezmények, a drogéria társadalmi célú kezdeményezései és a baba bónusszal megújult active beauty törzsvásárlói program egyre több vásárlót vonzanak az drogéria üzleteibe, ahol az ár-érték arány leginkább a dm saját márkás termékeinél érvényesül.
A boltban 10 618 darab egyedi termék található, és már az első napon több mint kétszer annyi vásárlót tudhatott magáénak a Duna Plaza dm, mint a régi boltban egyéb más napokon.
Nyitva tartás:
Hétfőtől szombatig 10-21 óra között, vasárnap 10-19 óráig
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >