Megújult ízzel és külsővel tér vissza a Red Bull Zero
Kalóriától és cukortól mentes vadonatúj ízzel indítja az évet az egyik legnagyobb energiaitalgyártó vállalat. A megújult Red Bull Zero egy izgalmas választás a márka termékkínálatában: az ital már országszerte elérhető az üzletek polcain.
Az új Red Bull Zero – amelynek íze eltérő a korábban hasonló néven forgalmazott, fekete dobozban árult terméktől és Red Bull Sugarfree italtól – egy új cukormentes íz a piacon. Kellemes savanykás hatása mellett az ananász és a vanília ízvilágának keveredése igazán vibráló egyensúlyt teremt.
A termék a márkától jól megszokott minőséget kínálja fogyasztóinak, akik utolsó pillanatos tanulásoknál, reggeli közlekedésnél, hosszú munkanapokon, estébe nyúló edzéseken vagy bulis éjszakákon egyaránt „szááárnyakat” kaphatnak.
A Red Bull Zero 250 ml-es, jellegzetes matt-világoskék színű, rombusz dizájnnal ellátott dobozban érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Íme a Red Bull Ládaderbi legjobbjai
16 év után tért vissza Budapestre a Red Bull Ládaderbi,…
Tovább olvasom >Sub Bass Monster nagykoncerttel vár az őrült járgányok versenye
Vasárnap 16 év után tér vissza Budapestre a Red Bull…
Tovább olvasom >Győzelme esetén betiltaná a brit munkáspárti kormány az energiaitalok tizenéveseknek történő értékesítését
A brit Munkáspárt ígéretet tett arra, hogy betiltja a „veszélyesen…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: az Idősek Tanácsa az áfa-visszatérítéssel érintett termékek körének bővítését kezdeményezte
Az Idősek Tanácsa az áfa-visszatérítéssel érintett termékek körének bővítését kezdeményezte…
Tovább olvasom >Hozzánk is megérkezett a humanoid robot
Az Unitree Robotics hivatalos közép-európai márkaképviseleténél januártól a magyar piacon…
Tovább olvasom >Megoldások az elszálló élelmiszerárakra: ellenzéki javaslatok az ÁFA és a különadók csökkentésére
Az elmúlt hónapokban ismét felerősödött az élelmiszerárak drasztikus növekedéséről szóló…
Tovább olvasom >