Megújult ízzel és külsővel tér vissza a Red Bull Zero
Kalóriától és cukortól mentes vadonatúj ízzel indítja az évet az egyik legnagyobb energiaitalgyártó vállalat. A megújult Red Bull Zero egy izgalmas választás a márka termékkínálatában: az ital már országszerte elérhető az üzletek polcain.
Az új Red Bull Zero – amelynek íze eltérő a korábban hasonló néven forgalmazott, fekete dobozban árult terméktől és Red Bull Sugarfree italtól – egy új cukormentes íz a piacon. Kellemes savanykás hatása mellett az ananász és a vanília ízvilágának keveredése igazán vibráló egyensúlyt teremt.
A termék a márkától jól megszokott minőséget kínálja fogyasztóinak, akik utolsó pillanatos tanulásoknál, reggeli közlekedésnél, hosszú munkanapokon, estébe nyúló edzéseken vagy bulis éjszakákon egyaránt „szááárnyakat” kaphatnak.
A Red Bull Zero 250 ml-es, jellegzetes matt-világoskék színű, rombusz dizájnnal ellátott dobozban érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Íme a Red Bull Ládaderbi legjobbjai
16 év után tért vissza Budapestre a Red Bull Ládaderbi,…
Tovább olvasom >Sub Bass Monster nagykoncerttel vár az őrült járgányok versenye
Vasárnap 16 év után tér vissza Budapestre a Red Bull…
Tovább olvasom >Győzelme esetén betiltaná a brit munkáspárti kormány az energiaitalok tizenéveseknek történő értékesítését
A brit Munkáspárt ígéretet tett arra, hogy betiltja a „veszélyesen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatkozik a vásárlás jövője
Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország. A vezető hazai…
Tovább olvasom >1700 tonna élelmiszert mentett meg a Munch 2024-ben
Közel öt éve kulcsfontosságú szereplője a magyar és kelet-közép európai…
Tovább olvasom >Virág Barnabás: továbbra is fegyelmezett inflációellenes politika indokolt
A globális befektetői hangulatot a decemberi kamatdöntés óta nagyfokú bizonytalanság…
Tovább olvasom >