Megújult és új funkciókkal bővült idén három INTERSPAR
Három INTERSPAR is megújult a közelmúltban: a Budapesten, Nyíregyházán és Pécsen működő hipermarketek modernizálására összesen csaknem 11 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország.
A SPAR Magyarország számára stratégiai kérdés az új áruházak nyitása mellett a meglévő áruházak modernizálása is a legmagasabb szintű vásárlói igények figyelembevételével. A közelmúltban komoly fejlesztéseket hajtott végre a SPAR Magyarország Pécsen, Nyíregyházán és Budapesten, a GOBUDA Mallban megtalálható hipermarketjében is.
Mindhárom megújult hipermarket széles áruválasztékkal, környezetbarát, energiatakarékos megoldásokkal, minőségi és kényelmi szolgáltatásokkal nyújt teljes körű vásárlási élményt. Az átépítés során ügyeltek arra, hogy a megújult eladótérhez letisztult forma- és színvilág társuljon, ami nemcsak a vevőknek tetszik, hanem kényelmes munkakörülményeket teremt az itt dolgozóknak is. A változó fogyasztói elvárásoknak megfelelően az üzletekben tovább bővült a speciális igényeket kielégítő termékek választéka, kiemelt helyre kerültek az egészségtudatos táplálkozást segítő, valamint a bio- és diabetikus élelmiszerek.
Az üzletekben elérhető az áruházlánc saját márkás SPAR enjoy. convenience kényelmi termékeinek teljes választéka is, emellett mindhárom hipermarketben megtalálható a helyben készült ételeket kínáló INTERSPAR to Go étterem is.
A gyorsabb bevásárlást önkiszolgáló kasszarendszer segíti az áruházakban.
A modernizált üzletekbe új, energiatakarékos hűtőbútorok kerültek, emellett a szén-dioxid alapú hűtéstechnikának, a napelemes rendszernek és az előadótérben kiépített LED-világításnak köszönhetően az épület még kevesebb energiát igényel. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >NKFH: hársfavirág teát hívott vissza a Spar
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hársfavirág teát hívott vissza esetleges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >