Megújult és új funkciókkal bővült idén három INTERSPAR
Három INTERSPAR is megújult a közelmúltban: a Budapesten, Nyíregyházán és Pécsen működő hipermarketek modernizálására összesen csaknem 11 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország.
A SPAR Magyarország számára stratégiai kérdés az új áruházak nyitása mellett a meglévő áruházak modernizálása is a legmagasabb szintű vásárlói igények figyelembevételével. A közelmúltban komoly fejlesztéseket hajtott végre a SPAR Magyarország Pécsen, Nyíregyházán és Budapesten, a GOBUDA Mallban megtalálható hipermarketjében is.
Mindhárom megújult hipermarket széles áruválasztékkal, környezetbarát, energiatakarékos megoldásokkal, minőségi és kényelmi szolgáltatásokkal nyújt teljes körű vásárlási élményt. Az átépítés során ügyeltek arra, hogy a megújult eladótérhez letisztult forma- és színvilág társuljon, ami nemcsak a vevőknek tetszik, hanem kényelmes munkakörülményeket teremt az itt dolgozóknak is. A változó fogyasztói elvárásoknak megfelelően az üzletekben tovább bővült a speciális igényeket kielégítő termékek választéka, kiemelt helyre kerültek az egészségtudatos táplálkozást segítő, valamint a bio- és diabetikus élelmiszerek.
Az üzletekben elérhető az áruházlánc saját márkás SPAR enjoy. convenience kényelmi termékeinek teljes választéka is, emellett mindhárom hipermarketben megtalálható a helyben készült ételeket kínáló INTERSPAR to Go étterem is.
A gyorsabb bevásárlást önkiszolgáló kasszarendszer segíti az áruházakban.
A modernizált üzletekbe új, energiatakarékos hűtőbútorok kerültek, emellett a szén-dioxid alapú hűtéstechnikának, a napelemes rendszernek és az előadótérben kiépített LED-világításnak köszönhetően az épület még kevesebb energiát igényel. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A karbontudatosság útján: a SPAR több száz őshonos gyümölcsfa ültetésével kompenzálja rendezvényeit
Ebben az évben is folytatódott a SPAR Magyarország környezettudatosságra törekvő…
Tovább olvasom >Korszerű logisztikai központot nyitott a SPAR Horvátországban
Október 9-én új logisztikai központot nyitott a SPAR a horvátországi…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható innovációk a műanyagipar élvonalában
A BS Plastic Kft. több mint két évtizede bizonyítja, hogy…
Tovább olvasom >Fókuszban a valós idejű marketing a Mastercard Space4Commerce konferenciáján
A Mastercard Space4Commerce konferencia bemutatja, hogyan alakítják át az azonnali…
Tovább olvasom >A JYSK fenntarthatósági stratégiája: innovációk és zöld megoldások a környezetvédelem jegyében
A JYSK fenntarthatósági törekvései jó példát mutatnak a modern kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >