Megújult és új funkciókkal bővült idén három INTERSPAR
Három INTERSPAR is megújult a közelmúltban: a Budapesten, Nyíregyházán és Pécsen működő hipermarketek modernizálására összesen csaknem 11 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország.
A SPAR Magyarország számára stratégiai kérdés az új áruházak nyitása mellett a meglévő áruházak modernizálása is a legmagasabb szintű vásárlói igények figyelembevételével. A közelmúltban komoly fejlesztéseket hajtott végre a SPAR Magyarország Pécsen, Nyíregyházán és Budapesten, a GOBUDA Mallban megtalálható hipermarketjében is.
Mindhárom megújult hipermarket széles áruválasztékkal, környezetbarát, energiatakarékos megoldásokkal, minőségi és kényelmi szolgáltatásokkal nyújt teljes körű vásárlási élményt. Az átépítés során ügyeltek arra, hogy a megújult eladótérhez letisztult forma- és színvilág társuljon, ami nemcsak a vevőknek tetszik, hanem kényelmes munkakörülményeket teremt az itt dolgozóknak is. A változó fogyasztói elvárásoknak megfelelően az üzletekben tovább bővült a speciális igényeket kielégítő termékek választéka, kiemelt helyre kerültek az egészségtudatos táplálkozást segítő, valamint a bio- és diabetikus élelmiszerek.
Az üzletekben elérhető az áruházlánc saját márkás SPAR enjoy. convenience kényelmi termékeinek teljes választéka is, emellett mindhárom hipermarketben megtalálható a helyben készült ételeket kínáló INTERSPAR to Go étterem is.
A gyorsabb bevásárlást önkiszolgáló kasszarendszer segíti az áruházakban.
A modernizált üzletekbe új, energiatakarékos hűtőbútorok kerültek, emellett a szén-dioxid alapú hűtéstechnikának, a napelemes rendszernek és az előadótérben kiépített LED-világításnak köszönhetően az épület még kevesebb energiát igényel. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >Sweet Palermo® – a tökéletes paprika nyomában
A Sweet Palermo® paprikák története nem csupán egy sikeres fajtanemesítésé,…
Tovább olvasom >