Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit Magyarországon, miközben nagy figyelmet fordít a helyi közösségek igényeire is – nyilatkozta Égi Zsolt, a Progress Étteremhálózat Kft. ügyvezetője az Indexnek adott interjújában. A beszélgetés során Égi Zsolt részletesen bemutatta a vállalat stratégiáját és jövőbeli terveit.
Megfizethetőség és Versenyképes Béreltetés
Égi Zsolt elmondta, hogy az infláció és az élelmiszerárak emelkedése ellenére a McDonald’s célja, hogy továbbra is megfizethető maradjon a fogyasztók számára, miközben versenyképes béreket biztosít munkavállalóinak. A vállalat nagy hangsúlyt fektet az egészségtudatos és minőségi ételkínálatra, valamint a fenntartható és helyi beszállítói hálózat fenntartására. Emellett a McDonald’s célja, hogy megbízható és hosszú távú karrierlehetőségeket kínáljon a fiatal munkavállalóknak.
Kihívásokkal teli évek
Az elmúlt évek turbulens gazdasági környezete a McDonald’s-ra is hatással volt. Égi Zsolt szerint a márka ereje és a vendégek beléjük vetett bizalma segített átvészelni a nehéz időszakokat. A vállalat 2019-ben meghirdetett növekedési stratégiájának célja, hogy minél több ember számára tegye elérhetővé a McDonald’s-élményt, és ennek érdekében új éttermeket nyitottak és modernizálták a meglévőket a „Jövő Élménye” koncepció szerint.
Beruházások és növekedés
Az elmúlt öt évben a McDonald’s 33 milliárd forint értékben hajtott végre beruházásokat Magyarországon, amelyből 20 milliárd forintot új éttermek fejlesztésére, 13 milliárd forintot pedig a meglévő éttermek modernizálására fordítottak. Az autós éttermek és a házhozszállítás folyamatosan növekvő forgalma mellett 2022-ben újra bővülni kezdett az éttermi fogyasztás aránya.
Versenyképes fizetések és juttatások
A vállalat fontosnak tartja, hogy versenyképes fizetéseket és juttatásokat biztosítson munkavállalóinak. Égi Zsolt elmondta, hogy a tavalyi évben háromszor is volt bérfejlesztés a vállalati éttermekben, és több új juttatási elemet vezettek be. A McDonald’s továbbra is folyamatosan toboroz, és célja, hogy a munkakörülmények minősége is megfelelő legyen a munkavállalók számára.
Digitális fejlesztések és vendégélmény
A digitális megoldások bevezetése kiemelt fontosságú a McDonald’s számára. A „Jövő Élménye” koncepció a digitalizációra épül, de nemcsak a technológiát érinti, hanem kiterjed az étterem által nyújtott élmény minden elemére. A McDonald’s mobiltelefonos alkalmazásán keresztüli rendelés és fizetés lehetősége is elérhetővé vált, ami csökkenti a vendégek várakozási idejét és új kényelmi szolgáltatást jelent az autóval érkezők számára.
Egészségtudatos kínálat
A McDonald’s folyamatosan fejleszti kínálatát az egészségtudatos szempontokat figyelembe véve. Az étlapon megtalálhatók a halas, csirkehúsos termékek, könnyű saláták és wrapek, valamint hús nélküli opciók és gluténmentes kínálat is elérhető. A cég nagy hangsúlyt fektet az ételek minőségére és az ellenőrzött összetevők használatára.
Közösségi elkötelezettség
A McDonald’s elkötelezett a helyi közösségek támogatása iránt. A vállalat célja, hogy több legyen, mint egy egyszerű éttermi szolgáltató, és aktívan részt vegyen a települések fejlesztésében és a közösségek támogatásában. A Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány missziója révén eddig több mint 15 ezer család kapott segítséget, és a McDonald’s „Bringamánia” programon keresztül támogatja az aktív életmódot is.
Jövőbeli kilátások
Égi Zsolt szerint a McDonald’s üzleti stratégiája nem változott, és pozitív várakozásokkal tekintenek a 2024-es év elé. A vállalat célja, hogy tovább növekedjen és értéket teremtsen a hazai gazdaság és társadalom számára. A McDonald’s büszke arra, hogy a hazai beszállítói hálózatuknak köszönhetően az éttermekben felhasznált alapanyagok több mint egyharmada magyar beszállítóktól érkezik, és hosszú távú együttműködésre törekszik ezekkel a partnerekkel.
Kapcsolódó cikkeink
Valentin-nap hétvégéjének estéin a szerelmeseké lesz a McDonald’s megújult Nyugati téri étterme
A szerelmeseket várja február 14-én és 15-én péntek és szombat…
Tovább olvasom >Visszatér a libamájas burger a McDonald’s-ba
Február 5-től a hazai McDonald’s éttermekben ismét kapható a lánc…
Tovább olvasom >McDonald’s visszahódítási stratégia: megérkezett a McValue
A McDonald’s, az Egyesült Államok legnagyobb gyorsétteremlánca, új menükoncepcióval próbálja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >