Megújult Budapest egyik ikonikus ALDI áruháza
Az ALDI Magyarország megújította a Budapesten, a XI. kerületi Rétköz utca 10/B szám alatt található üzletét. A néhány napos zárvatartás után a vásárlókat új üzletberendezés, korszerű és energiatakarékos LED-világítás, továbbá számos, akár 60%-os akció is várja.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/06/ALDI_Retkoz_hushutok.jpg)
Húshűtők
A Rétköz utcai ALDI üzlet rendkívül népszerű a vásárlók között. A Gazdagréti lakótelep déli részén, az M1/M7 autópálya bevezető szakaszához közel, a XI. és a XII. kerület határán található áruházat előszeretettel választják Madárhegy, Sasad, Farkasrét, Magasút lakói, de sok itt dolgozó is gyakran betér az áruházba. Az ALDI a kiemelt forgalom miatt átrendezte üzletét, hogy még kényelmesebb legyen a bevásárlás. A három napot igénybe vevő munkálatok után az egész áruház új bútorzatot és modern LED-alapú világítást kapott, továbbá felújították az épület hőszivattyús rendszerét.
Az újranyitás után a vásárlók a zöldség-gyümölcs pultot immár közvetlenül a bejáratnál találják, ahol mintegy 120-féle, többségében magyar forrásból származó friss termék közül választhatnak. A vállalat országszerte új frisshús-hűtőket épít be áruházaiba, így nemrégiben a Rétköz utcai egységbe is ezek a modern, üvegajtóval ellátott, döntött polcú állóhűtők kerültek. Az állóhűtők a hűtőládákhoz képest kisebb helyet foglalnak el, de kétszer akkora a polcfolyóméterben mért kapacitásuk, így egyrészt többféle termék helyezhető el bennük, másrészt egyszerre nagyobb mennyiséggel tölthetők fel. Az innovatív, döntött polcok kényelmesebb bevásárlási élményt nyújtanak, és egyszerűsítik a húsfélék elhelyezését az árufeltöltők számára. Az új állóhűtőknek köszönhetően 20%-kal nagyobb lesz az ALDI-nál egész évben kapható frisshús-kínálat, továbbá 15 egyéb termékkel – zsírokkal, szalonnákkal – bővül a szortiment, a nyári grillszezonban pedig kétszer annyi grilltermék lesz elérhető, mint korábban.
Az „Azon melegében” látványpékség közel 7 méter hosszú pultjában minden termék önzáró ajtót kapott, így biztosított a higiénikus vásárlás. A látványpékségben több mint 60-féle helyben készült kenyér, édes és sós péksütemény kapható, további közel 50 pékárut naponta frissen szállítanak, a tartós termékek pedig a központi raktárból érkeznek az üzletbe.
Kapcsolódó cikkeink
Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Számos boltot sújt munkaerőhiány a nyári főszezonban
Idén nyáron is nagy szükség van munkaerőre az áruházakban, nemcsak…
Tovább olvasom >Élelmiszermentés rászorulóknak
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület adománygyűjtő akciója során rekordmennyiségű, összesen 139…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >