Megújult az üveges NaturAqua
Mintegy kétmillió eurót, azaz több mint félmilliárd forintot költött a Coca-Cola HBC Magyarország a júniustól elérhető új NaturAqua üvegek kialakítására, amelyek a vendéglátóhelyeken megújult, 0,33 literes kiszerelésben váltják a negyedliteres üvegeket – ezzel egy időben változik a 0,75 literes üveg külseje is. A prémium megjelenésű kis és nagy kiszerelések vadonatúj címkét és csavarzáras kupakot is kaptak.
A régi üvegeket darálás után juttatják vissza az ipari körforgásba, az új üvegek pedig visszaválthatók, így azok teljes mértékben újrahasznosíthatók. A megújult üveges NaturAqua június elejétől elérhető a vendéglátóhelyeken, az ország minden pontján. //
Kapcsolódó cikkeink
Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Forradalmi magyar találmány a szigetelőanyag-hulladék újrahasznosításában
Óriási környezeti kihívást jelent az ipari felhasználás során keletkezett kemény…
Tovább olvasom >Kávékapszula-újrahasznosítási programot indított az olasz Esselunga
Új környezetvédelmi kezdeményezést indított Milánóban az Esselunga a használt kávékapszulák…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >Nem áprilisi tréfa: Ezt a különlegességet kóstolhatod meg a hazai McDonald’s-ban
A social média világában szinte naponta tűnnek fel újabb és…
Tovább olvasom >Egy igazán erős húsvét lehet az idei az Univer új termékével
A merész ínyenceknek kedvez az Univer legújabb, limitált kiadású termékével.…
Tovább olvasom >