Megújult az ALDI online felülete
A vásárlók körében rendkívül népszerűvé vált az online élelmiszer-vásárlás, ezért az ALDI és a ROKSH számos innovációt hajtott végre. A fejlesztéseknek köszönhetően a személyes bevásárló mostantól a telefonos kapcsolattartás mellett az új, innovatív online egyeztető felületen is kommunikálhat a megrendelővel, ahol a felhasználó a helyettesítő termékek kiválasztása mellett további termékeket is a bevásárlókosarához tud adni, egészen addig, amíg a személyes bevásárló nem végez a csomag összeállításával.
A ROKSH az online felület megújítása és a kommunikációs lehetőségek bővítése mellett egy új fizetési opciót is bevezetett: a fogyasztók kérésének eleget téve, a termékek utánvéttel is megvásárolhatóak, azaz a személyes bevásárlónál, helyszíni bankkártyás fizetéssel szintén kiegyenlíthető a számla. Az online fizetési mód igényléséhez a vásárlást megelőzően csupán egy, a ROKSH online felületén történő bankkártya-hitelesítésre van szükség.
Emellett az online és offline szinergia megteremtése kapcsán már elérhetővé vált az oldalon az ALDI non-food választékának jelentős része és az áruházlánc – bolti árakkal egyező – akciós kínálata, valamint megjelent a közkedvelt kuponakciók online formája is. //
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >