Megújult az Albert Heijn személyes higiéniai márkája

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 12. 04. 20:37
🎧 Hallgasd a cikket:

Megújította saját márkás, személyes higiéniai termékcsaládját az Albert Heijn. A Care márka alatt több mint 300 vegán, mikroműanyag-mentes és dermatológiailag tesztelt termék kapható. A stílusos designt kapott, kiváló minőségű természetes összetevőket tartalmazó tusfürdők, samponok, dezodorok és testápolók illatát olyan élelmiszer-alapanyagok ihlették, mint a kardamom, a zsálya, a mandula és a cseresznye.

A cikk a Trade magazin 2025/12-2026.01. lapszámában olvasható.

A termékcsalád érzékeny bőrű fogyasztóknak, férfiaknak, babáknak és gyerekeknek, valamint a fiatalabb generációknak szánt változatokat is tartalmaz. Számos termék újratölthető kerámiaflakonban is elérhető, több mint 20 különböző utántöltővel.

A márka bevezetését a „Care Glossy” magazin kíséri, amely mélyebb betekintést enged az illatfejlesztésbe, a bőrápolási rutinokba és a márka filozófiájába.

Kapcsolódó cikkeink