Megújult a Tento
A higiéniai papírtermékek vezető vállalata, a Metsä Tissue megújította Tento márkájának logóját. A változás oka egy olyan fogyasztói felmérés volt, amelyből kiderült, hogy a vásárlók előnyben részesítik azokat a termékeket, melyek természetes anyagokból tevődnek össze, egészségesebbé teszik a bőrüket, emellett óvják a környezetet.
A megújult Tento ezentúl három különböző kategóriában kerül forgalomba: Eko, Classic és Feel Good. Az Eko terméknél a Metsä a környezetvédelemre helyezte a hangsúlyt, hiszen a termék újrahasznosított papírból készül. A hagyományos Tento Classic többféle kiszerelésben is kapható, a Feel Good pedig három rétegű, illatosított, és nagyon puha a tapintása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az EU újabb alternatív fehérjeforrást engedélyezett: itt a lisztbogár lárvapor
Az Európai Unió újabb lépést tett az alternatív fehérjeforrások bevezetése…
Tovább olvasom >GLAMOUR Valentin-napok: jön az exkluzív shoppingünnep februárban
Február 10-16. között először rendezik meg a GLAMOUR Valentin-napok powered…
Tovább olvasom >Történelmi mérföldkőhöz közeledik a Wizz Air: Ambiciózus tervek 2025-re
A Wizz Air vezérigazgatója, Váradi József szerint a 2025-ös év…
Tovább olvasom >