Megújult a Tento
A higiéniai papírtermékek vezető vállalata, a Metsä Tissue megújította Tento márkájának logóját. A változás oka egy olyan fogyasztói felmérés volt, amelyből kiderült, hogy a vásárlók előnyben részesítik azokat a termékeket, melyek természetes anyagokból tevődnek össze, egészségesebbé teszik a bőrüket, emellett óvják a környezetet.
A megújult Tento ezentúl három különböző kategóriában kerül forgalomba: Eko, Classic és Feel Good. Az Eko terméknél a Metsä a környezetvédelemre helyezte a hangsúlyt, hiszen a termék újrahasznosított papírból készül. A hagyományos Tento Classic többféle kiszerelésben is kapható, a Feel Good pedig három rétegű, illatosított, és nagyon puha a tapintása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >