Megújult a Tento
A higiéniai papírtermékek vezető vállalata, a Metsä Tissue megújította Tento márkájának logóját. A változás oka egy olyan fogyasztói felmérés volt, amelyből kiderült, hogy a vásárlók előnyben részesítik azokat a termékeket, melyek természetes anyagokból tevődnek össze, egészségesebbé teszik a bőrüket, emellett óvják a környezetet.
A megújult Tento ezentúl három különböző kategóriában kerül forgalomba: Eko, Classic és Feel Good. Az Eko terméknél a Metsä a környezetvédelemre helyezte a hangsúlyt, hiszen a termék újrahasznosított papírból készül. A hagyományos Tento Classic többféle kiszerelésben is kapható, a Feel Good pedig három rétegű, illatosított, és nagyon puha a tapintása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >