Megújult a Tento
A higiéniai papírtermékek vezető vállalata, a Metsä Tissue megújította Tento márkájának logóját. A változás oka egy olyan fogyasztói felmérés volt, amelyből kiderült, hogy a vásárlók előnyben részesítik azokat a termékeket, melyek természetes anyagokból tevődnek össze, egészségesebbé teszik a bőrüket, emellett óvják a környezetet.
A megújult Tento ezentúl három különböző kategóriában kerül forgalomba: Eko, Classic és Feel Good. Az Eko terméknél a Metsä a környezetvédelemre helyezte a hangsúlyt, hiszen a termék újrahasznosított papírból készül. A hagyományos Tento Classic többféle kiszerelésben is kapható, a Feel Good pedig három rétegű, illatosított, és nagyon puha a tapintása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >