Megújult a Szentkirályi Baba Mama ásványvíz
A legkisebbek megfelelő hidratációjáról gondoskodik a Szentkirályi Baba Mama szénsavmentes természetes ásványvíz, amely tavasztól megújult csomagolással várja a vásárlókat. A csecsemőtápszer készítésére is alkalmas ásványvíz az első hónapoktól lehetővé teszi az anyukáknak, hogy biztosítsák a rendszeres folyadékbevitelt gyermeküknek és megelőzzék a babákra fokozottan veszélyes kiszáradást.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/05/Szentkiralyi-Baba-Mama-terme%CC%81szetes-a%CC%81sva%CC%81nyvi%CC%81z-133x300.png)
Hidratáció a babáknak, biztonság a mamáknak
A csecsemők és a kisgyermekek testének víztartalma jóval magasabb, mint a felnőtteké, ezért fokozottan veszélyeztetettek a kiszáradás szempontjából. Az elveszített folyadék pótlása mellett a növekedés vízigényének kielégítése is elengedhetetlenül fontos, amelyet ideális esetben 6 hónapos korig az anyatej biztosít. Az ezt követő időszakban, illetve tápszeres táplálás esetén kap fontos szerepet a babák étrendjében az eredendően tiszta Szentkirályi Baba Mama szénsavmentes természetes ásványvíz, amely nemrég új csomagolással debütált a boltok polcain. A termék felbontástól számítva 24 órán át forralás nélkül is adható a gyermekeknek, valamint kiválóan alkalmas csecsemőtápszer készítésére, így gyors és hatékony segítséget jelent az édesanyák számára a mindennapokban.
„Minden anya számára a gyermeke egészsége a legfontosabb. Az eredendően tiszta Szentkirályi Baba Mama ásványvízzel elsődleges célunk, hogy az édesanyák biztonságosan és egyszerűen gondoskodhassanak gyermekük megfelelő folyadékpótlásáról. Bízunk benne, hogy a csomagoláson található üzenetek segítségével megkönnyíthetjük a szülők dolgát, legyen szó tápszerkészítésről, vagy a termék önálló fogyasztásáról”
– mondta Buzási Dániel, a Szentkirályi Magyarország ügyvezető igazgatója.
A megújult 1 literes kiszerelésű Szentkirályi Baba Mama ásványvíz már elérhető a legnagyobb hipermarketekben és üzletláncokban. Az érdeklődők részletesen megismerhetik a terméket az április 29. és május 1. között megrendezett BabaMama Expón, ahol a márka kiállítóként vesz részt.
Kapcsolódó cikkeink
A sport, mint a marketing csodafegyvere
A sport az évek során kiemelkedő marketingeszközzé vált, amelyet vállalatok…
Tovább olvasom >A Szentkirályi egy lakás méretű hidratációs társasjátékkal várja a Vivicittá futóverseny résztvevőit
Egyedi módón hívja fel a futók és a látogatók figyelmét…
Tovább olvasom >Ötödik alkalommal indul útjára a Szentkirályi Tehetségprogram
Ötödik alkalommal indul útjára a Szentkirályi Tehetségprogram, amely a Magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >