Megújult a SPAR Verde ásványvíz
Újragondolta a SPAR a Verde ásványvíz márkáját és elindította a „SPAR Verde – Életed része” kampányt. A polcokon új címkével megjelenő, az egészséges életmódra törekvő vásárlóinak szánt sajátmárkás termék a vállalatcsoport tervei szerint középtávon a vezető ásványvizek közé tartozik majd.
Új termékcímkével és intenzív reklámkampánnyal pozícionálja újra a vállalatcsoporton belül kiemelt jelentőségű Verde ásványvíz márkáját a SPAR. A kampány szlogenje: „SPAR Verde – Életed része” azt fejezi ki, hogy az egészséges élethez milyen fontos és értékes a minőségi ásványvíz fogyasztása. A SPAR legfrissebb szórólapjának oldalain már a külsőleg megújult termék köszön vissza.
„Középtávú célunk, hogy a vezető ásványvizek között szerepeljen a piaci versenyben a sajátmárkás ásványvizünk. Erre meg is van minden esély, hiszen a palackokba kerülő víz a Somogy-Tolnai dombság szívében – Fonyód és Kaposvár között – lévő Somogyvár 15 ezer éve érintetlen vidékéről származik, a Pannon vízadó rétegből” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője. Az utolsó jégkorszak idején összegyűlt, majd a külvilágtól tökéletesen elzárt rétegből nyert SPAR Verde ásványvízben minden megvan, amelyre szervezetünknek a nap folyamán szüksége lehet. Gazdag ásványi anyag és nyomelem tartalma mellé kitűnő íz párosul, mindez természetes vízben oldva. A különösen kellemes szénsavmentes változat pH-értéke 7,4. A SPAR Verde ásványvíz folyamatosan kedvező áron érhető el, ugyanakkor mind minőségében, mind megjelenésében felveszi a versenyt a magasabb árfekvésű, márkázott ásványvizekkel is.
A SPAR Verde kétféle – 1,5 literes és 7,5 deciliteres – kiszerelésben kerül az üzletekbe. A nyári forróságban sokkal praktikusabb a 7,5 deciliteres palack a szokványos fél literesnél, hiszen akár utazás, akár ügyintézés, vagy éppen sportolás közben gyakran megesik, hogy kevés fél liter víz. Ráadásul a 7,5 deciliteres palack formatervezésénél az esztétikus és sportos megjelenésen túl fontos szempont volt a praktikusság: ez még éppen az a méret, amely könnyedén elfér retikülben, aktatáskában vagy épp egy sporttáskában. A palack tervezésekor az is fontos szempont volt, hogy a legmegfelelőbb helyen legyen a körbefutó mélyedés, amely csak annyira mély, hogy kényelmes fogást tegyen lehetővé, de ne csökkentse az űrtartalmat.
A kreatív koncepció kulcsszavai a sportosság, a lendület, a napfény, a természet. Ennek megfelelően az új címkével polcokra kerülő termék elsődleges célcsoportja az egészségtudatos, sportos vásárlóréteg. Ezért is támogatta a SPAR a már hagyományossá vált SPAR Budapest Maraton® Fesztivál mellett a szekszárdi Borvidék Félmaratont is május elején, a további tervekben pedig több futó- és gyalogló rendezvény, valamint velencei tóúszás, túratriatlon, sőt edzőtermek támogatása is szerepel. A futófesztiválokon találkozhatunk a népszerű SPAR áruházvezetővel, Iváncsics Zsolttal is, aki szokás szerint nemes cél érdekében bizonyítja: ha együtt mozdulnak az emberek, nincs lehetetlen. Zsolt a SPAR futónagyköveteként a 2016-os évben is nehéz sorsú gyermekeket támogat futásával, és hívja fel a figyelmet a segítségnyújtás fontosságára. Minden Zsolt részvételével zajló eseményen valamilyen formában a SPAR Verde ásványvíz is megjelenést kap.
A SPAR megújult ásványvizének népszerűsítésére országos reklámkampányt és nyereményjátékot indított. A reklámkampány elemei: city light plakátok, image hirdetések, épülethálók, rádiós és közterületi megjelenések, kereskedelmi televíziók műsorai (pl. Kismenők). A kampány része egy nyereményjáték is: tizenöt új SPAR Verde címke összegyűjtésével például Fiat Tipót lehet nyerni a decemberig tartó játék fődíjaként.
Kapcsolódó cikkeink
Veritas prémium ásványvíz
Gondosan elzárt, érintetlen tisztaság a Pannon-medence szívéből. A Veritas kristálytiszta…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >