Megújult a salgótarjáni SPAR
Egy hónapon belül a harmadik felújított áruházát adta át a vásárlóknak a SPAR Magyarország csütörtökön. Két fővárosi egység modernizálása után ezúttal egy salgótarjáni üzletet korszerűsítettek. Az átalakítás 103 millió forintba került.
Több száz millió forintot költ a SPAR idén hazai áruházainak rekonstrukciójára. Az osztrák családi tulajdonban működő vállalkozás az év eddig eltelt időszakában kilenc vidéki és budapesti üzletet újított fel. E folyamat során a termékkínálat bővülése és a vásárlói elégedettség növelése mellett az energiatakarékosságra is hangsúlyt helyeznek.
A vásárlókat számos változás fogadja az újranyitás után. Az eladótér költséghatékony felújításon esett át: csemege-, sajt-, hús- és baromfipult került be az üzletbe újdonságként, illetve mostantól helyben sütött pékárut is kínálnak.
A salgótarjáni áruház energetikai hátterét is korszerűsítették: az eladótérben LED világítás kapott helyet, a meglévő hűtőkre pedig üvegajtókat szereltek. A SPAR nagy hangsúlyt helyez az energiahatékonyságra: az épülő érdi INTERSPAR-t például, melynek a minap tették le az alapkövét, hulladékenergia fűti-hűti majd.
A régi-új SPAR-ban a változások mellett az állandóság is fontos maradt: az üzletben megtalálhatóak az áruházlánc bicskei húsüzemében készült, ellenőrzött minőségű húskészítmények és a sajátmárkás termékek is.
Az üzlet elérhetősége és nyitva tartása:
3100, Salgótarján, Budapesti út 57.
H-Szo: 6:30 – 21:00
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Új szupermarketet nyitott Kecskeméten a SPAR
Mintegy 300 millió forintos beruházással új szupermarketet nyitott Kecskeméten a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >