Megújult a Lidl hűségprogramja
Márciustól megújult a Lidl digitális hűségprogramja, a Lidl Plus. A változásoknak köszönhetően az applikáció alkalmazása még egyszerűbbé vált, az újonnan bevezetett ajánlatokat ugyanis ezentúl nem kell aktiválni, a kedvezmények automatikusan levonódnak a Lidl Plus kártya beolvasásakor.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A mindenki számára elérhető ajánlatok mellett a vásárlók a jövőben is kapnak egyedi kuponokat, ezeket azonban továbbra is aktiválni kell majd. A speciális kedvezményeket az applikáció a korábbi vásárlási szokások alapján kínálja fel, de mindenképpen ajánlott beállítani a kedvenc áruházat is, hiszen egyedi bolti akciók is előfordulhatnak. Emellett a kuponszekcióban találhatók meg a nyereménykuponok, például a kaparós nyereményjáték vagy a Kupon Plus során megszerzett ajándéktermékekre és számlavégi kedvezményre jogosító kuponok. Mindezeken túl az applikációban elérhető az akciós szórólap és a nyugták digitális változata is. //
Kapcsolódó cikkeink
Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >Újra „Megbízható Munkaadó” lett a Lidl
A Lidl Magyarország immáron ötödik alkalommal nyerte el a Német-Magyar…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >