Megújult a Lidl hűségprogramja
Márciustól megújult a Lidl digitális hűségprogramja, a Lidl Plus. A változásoknak köszönhetően az applikáció alkalmazása még egyszerűbbé vált, az újonnan bevezetett ajánlatokat ugyanis ezentúl nem kell aktiválni, a kedvezmények automatikusan levonódnak a Lidl Plus kártya beolvasásakor.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A mindenki számára elérhető ajánlatok mellett a vásárlók a jövőben is kapnak egyedi kuponokat, ezeket azonban továbbra is aktiválni kell majd. A speciális kedvezményeket az applikáció a korábbi vásárlási szokások alapján kínálja fel, de mindenképpen ajánlott beállítani a kedvenc áruházat is, hiszen egyedi bolti akciók is előfordulhatnak. Emellett a kuponszekcióban találhatók meg a nyereménykuponok, például a kaparós nyereményjáték vagy a Kupon Plus során megszerzett ajándéktermékekre és számlavégi kedvezményre jogosító kuponok. Mindezeken túl az applikációban elérhető az akciós szórólap és a nyugták digitális változata is. //
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >Elkészült a nyugdíjasok élelmiszer-utalványáról szóló rendelet tervezete
Elkészült a nyugdíjasoknak járó, 30 ezer forint értékű élelmiszer-utalványról szóló…
Tovább olvasom >K&H: a tényadatban szereplőnél jóval komolyabb inflációt érzékelnek a középkorúak
A középkorú magyarok inflációs érzete továbbra is messze meghaladja a…
Tovább olvasom >