Megújult a Lidl hűségprogramja
Márciustól megújult a Lidl digitális hűségprogramja, a Lidl Plus. A változásoknak köszönhetően az applikáció alkalmazása még egyszerűbbé vált, az újonnan bevezetett ajánlatokat ugyanis ezentúl nem kell aktiválni, a kedvezmények automatikusan levonódnak a Lidl Plus kártya beolvasásakor.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A mindenki számára elérhető ajánlatok mellett a vásárlók a jövőben is kapnak egyedi kuponokat, ezeket azonban továbbra is aktiválni kell majd. A speciális kedvezményeket az applikáció a korábbi vásárlási szokások alapján kínálja fel, de mindenképpen ajánlott beállítani a kedvenc áruházat is, hiszen egyedi bolti akciók is előfordulhatnak. Emellett a kuponszekcióban találhatók meg a nyereménykuponok, például a kaparós nyereményjáték vagy a Kupon Plus során megszerzett ajándéktermékekre és számlavégi kedvezményre jogosító kuponok. Mindezeken túl az applikációban elérhető az akciós szórólap és a nyugták digitális változata is. //
Kapcsolódó cikkeink
Számos boltot sújt munkaerőhiány a nyári főszezonban
Idén nyáron is nagy szükség van munkaerőre az áruházakban, nemcsak…
Tovább olvasom >Élelmiszermentés rászorulóknak
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület adománygyűjtő akciója során rekordmennyiségű, összesen 139…
Tovább olvasom >Megvalósuló tervek
Közel egy éve tölti be a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih)…
Tovább olvasom >További cikkeink
A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a…
Tovább olvasom >A környezet miatti aggodalom étrendjük megváltoztatására készteti a fogyasztókat
Az étkezési szokásaikat megváltoztató fogyasztók nagy része környezetvédelmi okokból tesz…
Tovább olvasom >Vége a kötelező akciózásnak: vegyesen fogadta a hírt az ágazat
2024. július 1-jével a kormány megszüntette az élelmiszerboltok számára elrendelt…
Tovább olvasom >