Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is rendelkező KOMETA márka szlogenje. A márkával együtt a cég honlapja és a termékeinek a csomagolása is megújult. A termékportfólióban nem történik változás, de a feldolgozott húskészítményeik jelentős részében további sócsökkentést értek el, az eddigi 25% helyett már 30%-kal kevesebb sót tartalmaznak a korábbi ízélmény megtartása mellett. A márka megújítását fogyasztói promócióval ünneplik, melyet április 17-től TV-kampány is támogat.
A KOMETA termékei új csomagolással kerültek a boltokba az elmúlt hetekben, amelyeken már szerepel az új szlogen, a Buona vita! A márka megújítását április 17-től TV-kampány támogatja, valamint egy promóció is kíséri; pénzt vagy utazást nyerhetnek mindazok, akik legalább 1000 Ft értékben vásárolnak az akcióban részt vevő KOMETA termékekből a Tesco üzleteiben 2025. április 10. és 2025. május 7. között.
Giacomo Pedranzini, a KOMETA ügyvezető igazgatója által életre hívott HonestFood szemlélet jegyében termékeik sótartalmát tovább csökkentették. Az általuk gyártott feldolgozott húskészítmények 95%-a már 30%-kal kevesebb sót tartalmaz a megszokott ízélmény megtartása mellett.
Az olaszok híresek arról, hogy szeretik és tudják élvezni az életet. „Azt szeretnénk megmutatni, hogy a jó élet alapja a jó étel. A Buona vita! a KOMETA számára az, ahol az étel élvezete találkozik az élet élvezetével” – mondta el Fabio Valle, a KOMETA kereskedelmi és marketing igazgatója.
.
A termékek csomagolása mellett a húsipari cég honlapja is megújult.
Kapcsolódó cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >