Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is rendelkező KOMETA márka szlogenje. A márkával együtt a cég honlapja és a termékeinek a csomagolása is megújult. A termékportfólióban nem történik változás, de a feldolgozott húskészítményeik jelentős részében további sócsökkentést értek el, az eddigi 25% helyett már 30%-kal kevesebb sót tartalmaznak a korábbi ízélmény megtartása mellett. A márka megújítását fogyasztói promócióval ünneplik, melyet április 17-től TV-kampány is támogat.
A KOMETA termékei új csomagolással kerültek a boltokba az elmúlt hetekben, amelyeken már szerepel az új szlogen, a Buona vita! A márka megújítását április 17-től TV-kampány támogatja, valamint egy promóció is kíséri; pénzt vagy utazást nyerhetnek mindazok, akik legalább 1000 Ft értékben vásárolnak az akcióban részt vevő KOMETA termékekből a Tesco üzleteiben 2025. április 10. és 2025. május 7. között.
Giacomo Pedranzini, a KOMETA ügyvezető igazgatója által életre hívott HonestFood szemlélet jegyében termékeik sótartalmát tovább csökkentették. Az általuk gyártott feldolgozott húskészítmények 95%-a már 30%-kal kevesebb sót tartalmaz a megszokott ízélmény megtartása mellett.
Az olaszok híresek arról, hogy szeretik és tudják élvezni az életet. „Azt szeretnénk megmutatni, hogy a jó élet alapja a jó étel. A Buona vita! a KOMETA számára az, ahol az étel élvezete találkozik az élet élvezetével” – mondta el Fabio Valle, a KOMETA kereskedelmi és marketing igazgatója.
.
A termékek csomagolása mellett a húsipari cég honlapja is megújult.
Kapcsolódó cikkeink
Több esély, kevesebb macera: a jó promóció receptje
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója idén is a Promóciók…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >Tűz ütött ki a kaposvári Kometa húsüzemben, nem sérült meg senki
Hétfő hajnalban tűz keletkezett a Kometa kaposvári húsüzemének egyik kiszolgáló…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >