Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is rendelkező KOMETA márka szlogenje. A márkával együtt a cég honlapja és a termékeinek a csomagolása is megújult. A termékportfólióban nem történik változás, de a feldolgozott húskészítményeik jelentős részében további sócsökkentést értek el, az eddigi 25% helyett már 30%-kal kevesebb sót tartalmaznak a korábbi ízélmény megtartása mellett. A márka megújítását fogyasztói promócióval ünneplik, melyet április 17-től TV-kampány is támogat.
A KOMETA termékei új csomagolással kerültek a boltokba az elmúlt hetekben, amelyeken már szerepel az új szlogen, a Buona vita! A márka megújítását április 17-től TV-kampány támogatja, valamint egy promóció is kíséri; pénzt vagy utazást nyerhetnek mindazok, akik legalább 1000 Ft értékben vásárolnak az akcióban részt vevő KOMETA termékekből a Tesco üzleteiben 2025. április 10. és 2025. május 7. között.
Giacomo Pedranzini, a KOMETA ügyvezető igazgatója által életre hívott HonestFood szemlélet jegyében termékeik sótartalmát tovább csökkentették. Az általuk gyártott feldolgozott húskészítmények 95%-a már 30%-kal kevesebb sót tartalmaz a megszokott ízélmény megtartása mellett.
Az olaszok híresek arról, hogy szeretik és tudják élvezni az életet. „Azt szeretnénk megmutatni, hogy a jó élet alapja a jó étel. A Buona vita! a KOMETA számára az, ahol az étel élvezete találkozik az élet élvezetével” – mondta el Fabio Valle, a KOMETA kereskedelmi és marketing igazgatója.
.
A termékek csomagolása mellett a húsipari cég honlapja is megújult.
Kapcsolódó cikkeink
Madárinfluenza a sertésekben? – Járványügyi kockázatra figyelmeztet az uniós élelmiszerbiztonsági szakértő
Súlyos járványügyi kockázatra figyelmeztetett Bernhard Url, az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság…
Tovább olvasom >Egyre igényesebbek a magyar vásárlók hús fronton
A vásárlói tudatosság erősödésével egyre nagyobb az igény a minőségi…
Tovább olvasom >A csirkemell a kedvenc – újra emelkedik a húsfogyasztás Magyarországon
A hazai vásárlók továbbra is a baromfihúst részesítik előnyben –…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >