Megújult a Kométa honlapja
Az évente 40 ezer tonna húst feldolgozó vállalat átalakította internetes megjelenését. Az új weboldal illeszkedik a Kométa által elkezdett design-, logó- és csomagolásváltás folyamatába. Tartalmi bővülést jelent, hogy az eddigi rovatok (cégtörténet, termékek, gyártási innovációk, táplálkozási ismeretek) mellett megjelenik a hírek rovat is, ahol a cég életét érintő események szerepelnek majd. Ehhez kapcsolódik a hírlevélre való feliratkozás lehetősége, és feltöltésre kerültek a Kométa reklámfilmjei is. A honlap elsősorban fogyasztóknak szól, de a cég tervezi, hogy hamarosan a kereskedelmi partnerek számára is készítenek egy aloldalt.
2009-ben a fogyasztók felé történő kommunikáció ismét nagy szerepet kap a Kométa életében, termékeik sikerének érdekében az év folyamán számos médiumban indítanak kampányokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >