Megújult a Kométa honlapja
Az évente 40 ezer tonna húst feldolgozó vállalat átalakította internetes megjelenését. Az új weboldal illeszkedik a Kométa által elkezdett design-, logó- és csomagolásváltás folyamatába. Tartalmi bővülést jelent, hogy az eddigi rovatok (cégtörténet, termékek, gyártási innovációk, táplálkozási ismeretek) mellett megjelenik a hírek rovat is, ahol a cég életét érintő események szerepelnek majd. Ehhez kapcsolódik a hírlevélre való feliratkozás lehetősége, és feltöltésre kerültek a Kométa reklámfilmjei is. A honlap elsősorban fogyasztóknak szól, de a cég tervezi, hogy hamarosan a kereskedelmi partnerek számára is készítenek egy aloldalt.
2009-ben a fogyasztók felé történő kommunikáció ismét nagy szerepet kap a Kométa életében, termékeik sikerének érdekében az év folyamán számos médiumban indítanak kampányokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >