Megújult a Kométa honlapja
Az évente 40 ezer tonna húst feldolgozó vállalat átalakította internetes megjelenését. Az új weboldal illeszkedik a Kométa által elkezdett design-, logó- és csomagolásváltás folyamatába. Tartalmi bővülést jelent, hogy az eddigi rovatok (cégtörténet, termékek, gyártási innovációk, táplálkozási ismeretek) mellett megjelenik a hírek rovat is, ahol a cég életét érintő események szerepelnek majd. Ehhez kapcsolódik a hírlevélre való feliratkozás lehetősége, és feltöltésre kerültek a Kométa reklámfilmjei is. A honlap elsősorban fogyasztóknak szól, de a cég tervezi, hogy hamarosan a kereskedelmi partnerek számára is készítenek egy aloldalt.
2009-ben a fogyasztók felé történő kommunikáció ismét nagy szerepet kap a Kométa életében, termékeik sikerének érdekében az év folyamán számos médiumban indítanak kampányokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >