Megújult a Kaiser arculata
Felfrissítette arculatát a Kaiser Food Élelmiszer-ipari Kft. A Kaiser termékek új csomagolásával júniustól találkozhatnak az üzletekben a fogyasztók. Az új designnal együtt flow pack és modern formájú, praktikus kiszerelésű szeletelt, védőgázas termékek jelennek meg a piacon. A 2004-es egy millárdos beruházás után idén, a közel fél milliárdos fejlesztést az AVOP pályázat tette lehetővé új gépbeszerzések formájában.
A tavaly 4,76 milliárd forint árbevételt elért húsipari cég 2007-ben portfoliójának letisztítását, a tradicionális magyar termékek és receptek előnyben részesítését és mindehhez új, letisztult design elemek hozzárendelését tűzte ki célul. Az új csomagolás design szerint az Osztrák-Magyar Monarchia dualisztikus jellegének mintájára a Kaisernél az „Eredeti Magyar” (igazán magyaros jellegű és fűszerezésű) termékek alkotják az egyik csoportot, míg a másikba az „osztrákos” vagy legalábbis a magyaros ízesítéstől eltérő termékek tartoznak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >