Megújult a Kaiser arculata
Felfrissítette arculatát a Kaiser Food Élelmiszer-ipari Kft. A Kaiser termékek új csomagolásával júniustól találkozhatnak az üzletekben a fogyasztók. Az új designnal együtt flow pack és modern formájú, praktikus kiszerelésű szeletelt, védőgázas termékek jelennek meg a piacon. A 2004-es egy millárdos beruházás után idén, a közel fél milliárdos fejlesztést az AVOP pályázat tette lehetővé új gépbeszerzések formájában.
A tavaly 4,76 milliárd forint árbevételt elért húsipari cég 2007-ben portfoliójának letisztítását, a tradicionális magyar termékek és receptek előnyben részesítését és mindehhez új, letisztult design elemek hozzárendelését tűzte ki célul. Az új csomagolás design szerint az Osztrák-Magyar Monarchia dualisztikus jellegének mintájára a Kaisernél az „Eredeti Magyar” (igazán magyaros jellegű és fűszerezésű) termékek alkotják az egyik csoportot, míg a másikba az „osztrákos” vagy legalábbis a magyaros ízesítéstől eltérő termékek tartoznak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >