Megújult a Ceres toast kínálata
A Ceres ZRt. Magyarország vezető toast kenyér gyártója kívül-belül megújította toast kenyér kínálatát.
A Ceres ZRt. Magyarország egyik vezető sütőipari vállalkozása, a piacon leginkább a toast kenyereiről ismert. Kínálatában a toast kenyerek mellett szerepelnek még kalácsok, bejglik, napi pékáruk és olyan különlegességek is, mint a piskóta tortalap vagy a habkarika.
Ez év elején a Ceres megújította toast szortimentjét, a megújult termékek már megtalálhatók a nagyobb boltok polcain.
A Ceres mindig fontosnak tartotta, hogy termékei beilleszthetők legyenek a tudatos fogyasztók hétköznapjaiba, ezért termékeiket ezen elvek mentén fejlesztik. Ennek megfelelően a megújult toast szortiment részeként új termékek is bevezetésre kerülnek, például a Kovászos rozsos toast kenyér.
„Toast termékeink külsőleg új csomagolást kaptak. Különböző, az eddig megszokottnál élénkebb színekben hívják fel a fogyasztók figyelmét, valamint természetesen a termékek összetevői is megújultak.”
– mondta el Mikos István, a Ceres ZRt. vállalati igazgatója. Hozzátette:
„Az új csomagolásokban található megújult vastagabb szeletek tovább megőrzik puhaságukat.”
A termékmegújítást marketingkommunikációs kampány is támogatja „Mindenkinek van egy kenyerünk” szlogennel. A következő hetekben Tv-s és online megjelenésekben is találkozhatunk a Ceres toastokkkal.
Kapcsolódó cikkeink
„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >Varga Mihály: a magyar gazdaság sikerének egyik kulcsa a több lábon állás
A magyar gazdaság sikerének egyik kulcsa a több lábon állás,…
Tovább olvasom >Cukor nélkül a csúcson
Az egészségtudatosság erősödő trendje továbbra is jelentősen alakítja a fogyasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >