Megújult a 140 éves Heineken
A világ első számú sörmárkájaként ismert Heineken gondolt egy nagyot, és új 0,5 és 0,33 literes palackok bevezetésével ünnepli 140. születésnapját. Legyél akár egy egzotikus szigeten, mint James Bond, egy New York-i szórakozóhelyen, vagy egy budapesti romkocsmában: mostantól a világ első számú prémium sörének nemcsak tartalma, de formája is ugyanolyan a Föld minden pontján.
A Heineken mindig is elkötelezett volt az innováció mellett és 1873 óta töretlenül fejlődik, megújul. Másfél évszázad alatt mindig a legújabb megoldásokat alkalmazta, hogy a sör minősége megfeleljen a legmagasabb elvárásoknak. A nemrég bevezetett karcsúbb, modern palackot könnyű felismerni mind a 192 országban, ahol az emberek nap, mint nap élvezik a Heineken ízét.
“Büszke vagyok, hogy a világszerte egységes megjelenésű, újratervezett, visszaváltható Heineken® palackot az elsők között Magyarországon mutattuk be. Márkánkat folyamatosan tökéletesítjük, és büszkék vagyunk arra, hogy élen járunk mind ízvilágban, mind formatervezésben. A Heineken időt és energiát fektet az újításokba, innovációkba, és reméljük, hogy fogyasztóink értékelik törekvéseinket. A palackot a tökéletesség igényével terveztük, hogy a Heineken prémium minőségének megfeleljen” – mondta Bram Westenbrink, a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. marketing igazgatója.
A Heineken új palackjaiban kívül és belül is a prémium minőségről szól minden. Az új, mosoly inspirálta nyakcímke már a korábbinál hosszabb nyakról csábít, míg az átlátszó címkének köszönhetően többé nem marad rejtve a prémium minőségű sör, amelynek eredetiségére a dombornyomott hátú palack is biztosíték. Modern vonalainak köszönhetően az új üveg kellemes tapintású és jobban illik a kézbe is. Az innováció azonban nem csak a formatervezésben jelenik meg, hiszen a hamisítatlan Heineken-élmény csak a palack tartalmával együtt az igazi, vagyis a 140 éves prémium minőségű Heineken® sörrel, amely hű maradt, a mindössze 3 összetevőből álló eredeti receptjéhez: víz, 100%-os árpamaláta és komló.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >