Megújuló külső, erőteljesebb promóciós aktivitás a Vöslauertől
A prémium szegmens egyik meghatározó márkája a Vöslauer.
Forgalmazója, az IN-FOOD 2000 Kft. arról számolt be lapunknak, hogy a márka eladásai 2012-ben – a korábbi évekhez hasonlóan – növekedtek, 2013-ban pedig még nagyobb volumenre számítanak.
– A fogyasztók számára nagyon fontos a csomagolás. Több kutatás is alátámasztja, hogy az egyik legfontosabb vásárlást befolyásoló tényező a termékek címkéje – szögezi le Papp Krisztina, a cég marketing- és sales asszisztense. – Ezért is újítjuk meg 2013-ban minden kiszerelésünk címkéjét, kisebb-nagyobb mértékben. Fontosnak tartjuk a terméken való kommunikációt, illetve törekszünk rá, hogy mindig divatos, esztétikus legyen maga a palack.
A divat, az esztétikum már csak azért is különösen fontos szempont, mivel a Vöslauer termékek elsődleges célcsoportját a divatkövető nők alkotják. Számukra fontos a minőség, az egészség, és a szénsavmentes ásványvizet részesítik előnyben – tudunk meg részleteket Papp Krisztinától.
Az IN-FOOD 2000 Kft. 2013-ban bővíti prémiumtermékei körét, hiszen egy prémiummárkának az alapvető értékek mellett folyamatosan valami újat kell kínálnia a fogyasztóknak.
– Forgalmi tervünkben szerepel néhány színes, vásárlócsalogató promóció is – árulja el Papp Krisztina. – A fogyasztók döntését kóstoltatással szeretnénk segíteni, illetve promóciós termékekkel fogunk kedveskedni a vásárlóinknak. A színes, érdekes promóciós termékekkel erősíthetjük a márkahűséget, és sok új vásárló elérését is elősegítik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >