Megújuló kereskedelmi és marketing szervezet a Coca-Cola HBC Magyarországnál
Átalakult a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. felsővezetése: Bányi Kata trade-marketing igazgatóként, Galántai György pedig értékesítési igazgatóként folytatja pályafutását a cégnél. A korábbi általános kereskedelmi igazgató, Békefi László a Coca-Cola HBC cégcsoport lengyelországi értékesítési igazgatói teendőit látja el a jövőben.
Megújult a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. kereskedelmi és marketing szervezete. Békefi László általános kereskedelmi igazgató a Coca-Cola HBC cégcsoport lengyelországi értékesítési igazgatójaként folytatja karrierjét, a változás nyomán pedig a magyarországi szervezeten belül két új igazgatói poszt jött létre közvetlenül az ügyvezetőnek alárendelve.
Az új trade-marketing igazgató, Bányi Kata korábban kiemelt vevők vezetőként, valamint a NaturAqua Emotion és a Monster márkamenedzsereként tevékenykedett, továbbá meghatározó szerepet játszott a vállalat termékportfólió stratégiájának megalkotásában.
Az új értékesítési igazgató, Galántai György a kiemelt vevők, a telemarketing és az értékesítési csapatokban bizonyított az elmúlt években. Galántai György a Coca-Cola Testébresztő Program futónagyköveteként az aktív, kiegyensúlyozott életmód magyarországi népszerűsítésében is kiemelkedő szerepet vállal.
Mindkét új igazgató a Coca-Cola HBC Magyarország gyakornoki programjában kezdte pályafutását és folyamatos tehetségfejlesztés nyomán jutottak mostani pozíciójukba.
Kapcsolódó cikkeink
Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Nébih: fémdarabok találhatók a Coca-Cola HBC Austria GmbH által gyártott egyes üdítőitalokban
Az osztrák hatóság az EU élelmiszer- és takarmánybiztonsági riasztási rendszerén…
Tovább olvasom >Termékvisszahívást rendelt el a Coca-Cola HBC Ausztriában
Elővigyázatosságból visszahívta fél literes kiszerelésű, különböző szénsavas italait a Coca-Cola…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >