Megújuló ízek a XIXO-nál
A XIXO az őszi megújulás jegyében kívül-belül változtatott két kedvelt XIXO ízén, a XIXO Orange és a XIXO Lemon csomagolásán és receptúráján is. A XIXO két citrusos íze a nagy sikert aratott XIXO Tutti Fruity aludobozok mintájára pixeles köntösbe öltözött, így már messziről észrevehető a polcokon a vidám design.
Az új XIXO dobozokba zárt narancs édes íze és a citrom frissessége gyümölcsös pezsgést hoz a mindennapokba a megújult összetételnek köszönhetően, mindezt gyümölcscukorral, tartósítószer nélkül, áll a cég sajtóközleményében.
A XIXO többi szénsavas termékével azonos módon, a XIXO Orange és XIXO Lemon is kizárólag 250 ml-es aludobozos verzióban kapható, így a csomagolás a környezetvédelem jegyében 100%-ban és végtelenszer újrahasznosítható. //

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >