Megújul a tatabányai INTERSPAR
Több mint 2,5 milliárd forintból modernizálja a SPAR Magyarország a tatabányai INTERSPAR áruházat. A 2000-ben megnyitott hipermarket az átalakítás alatt zárva tart, a vásárlók várhatóan december elején vehetik ismét birtoka a kívül-belül megszépült, bővülő szolgáltatásokkal újranyitó áruházat.
„A SPAR az idei évben több mint 23 milliárd forintot fordít fejlesztésekre. Ebből új áruházak nyitása mellett a meglévők korszerűsítésére is lehetőség nyílik. Tatabánya és térsége jelentős vásárlóerővel rendelkezik, és a 2000-ben átadott INTERSPAR áruház vásárlóközönsége folyamatosan növekszik. Számukra a legmagasabb színvonalú, modern szolgáltatásokat kínáló környezetet szeretnénk megteremteni, ezért döntöttünk a hipermarket teljes körű felújítása mellett. A július eleje óta tartó beruházás meghaladja a 2,5 milliárd forintot, és a jelenlegi 78 fős munkavállalói létszám is bővülni fog” – ismertette Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A beruházás során átalakul az épület főhomlokzata és belső tere is teljesen megújul. Ezáltal egy jól átlátható, modern környezetben, közel négyezer négyzetméteren válogathatnak majd a vásárlók a hipermarket több mint 20 ezer terméke között. Az új szolgáltatások között igazi különlegességnek ígérkezik a SPAR toGo étterem, ahol frissen készült meleg ételeket, pizzákat, grillételeket, sülteket, zöldségeket, sajtokat, szendvicseket, salátákat, és üdítőket vásárolhatnak az áruházba betérők.
Az épület a korábbiakhoz képest jóval energiatakarékosabb lesz: a belső tereket kis fogyasztású LED lámpák világítják meg, a szakemberek környezetbarát, szén-dioxidos hűtőközeggel működő kereskedelmi hűtést szerelnek be. A vásárlókat mozgójárdák szállítják majd a parkoló szintről a shopterülethez. A megvalósuló fejlesztéssel az aktuális vevői igényeket szem előtt tartó, innovatív környezetet alakítanak ki, ahol a vásárlás valódi élményt nyújt majd.
A felújítás alatt a hipermarket zárva tart. Az áruház 2017. december elejétől várja újra vásárlóit a korábban megszokott nyitva tartási rend szerint.
Kapcsolódó cikkeink
Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >GVH-intézkedés: Több mint száz kistermelő és új munkahelyek a SPAR-nál
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fellépése nyomán több mint száz hazai…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >