Megújul a Sport szelet
2024 januártól új fólia és karton csomagolással jelentkezik a 70 éves Sport szelet.
A design kialakításánál fontos szempont volt, hogy a mai fogyasztói elvárásoknak megfeleljen, de megőrizze a jól ismert márkajegyeket is, így a megjelenés korszerűbb lett, mégis felismerhető maradt.
A logó frissítése és a sportos koncepció egységesebb, figyelemfelkeltőbb, lendületesebb külsőt biztosít a kedvelt Sport szelet portfóliónak. A design váltást országos kommunikációs kampány támogatja.
A termékkör és a termék jellemzők változatlanok.
Kapcsolódó cikkeink
70 éves a Sport szelet
70 éve töretlen népszerűségnek örvend Magyarország piacvezető szeletes csokoládéja, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >