Megújul a Sport szelet
2024 januártól új fólia és karton csomagolással jelentkezik a 70 éves Sport szelet.
A design kialakításánál fontos szempont volt, hogy a mai fogyasztói elvárásoknak megfeleljen, de megőrizze a jól ismert márkajegyeket is, így a megjelenés korszerűbb lett, mégis felismerhető maradt.
A logó frissítése és a sportos koncepció egységesebb, figyelemfelkeltőbb, lendületesebb külsőt biztosít a kedvelt Sport szelet portfóliónak. A design váltást országos kommunikációs kampány támogatja.
A termékkör és a termék jellemzők változatlanok.
Kapcsolódó cikkeink
70 éves a Sport szelet
70 éve töretlen népszerűségnek örvend Magyarország piacvezető szeletes csokoládéja, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >