Megújul a Sole-Mizo poharas termékeinek kínálata
A fermentált termékek az egyik legnagyobb kategóriát jelentik a tejtermékek között. Ide tartoznak a hagyományos, ún. fehér termékek, mint a tejfölök és kefirek, de a méltán nagy népszerűségnek örvendő desszertjoghurtokat is ide soroljuk.
A Sole-Mizo a tejfölök és kefirek piacán az egyik legnagyobb szereplő, a Mizo és Farmer márkatermékek népszerűségüknek köszönhetően jelentős forgalmat mondhatnak magukénak. Ezek a termékek a társaság szegedi tejüzemében készülnek, mely kapacitását tekintve az egyik legnagyobb tejüzem egész Közép-Európában.
A modern gyártósoroknak köszönhetően a Mizo poharas termékek valóban megújultak. A kereskedelmi partnerek hosszabb szavatossági időt „nyertek” a váltáson, a cég pedig azt, hogy a termékek zökkenőmentesebb úton kerülhetnek a kereskedelmi láncok polcaira. Ezenfelül lehetőség nyílt arra, hogy a Sole-Mizo valóban belépjen a magasabb hozzáadott értékű termékek piacára. A Sole-Mizo Zrt. augusztusban 14 új terméket vezetett be a piacra, melyek között a pudingok és extra gyümölcsdarabos joghurtok mellett az igazi újítás a görög joghurtok terén következett be. A fogyasztók számára a görög joghurt eddig egy krémesebb állományt jelentett mindössze. A Sole-Mizo a most bevezetett Mizo Krémkaland görögjoghurt-termékek esetében a valódi gyökerekhez nyúlt vissza: a krémesebb állományt nem a zsírtartalom, hanem a fehérjetartalom emelésével érte el. Ezzel a hagyományos görög joghurt előállítási folyamatát lekövetve egy zsírban szegény, de ugyanakkor tejfehérjében gazdag állomány lett a végeredmény, vagyis egy, a piacon eddig kapható termékekhez képest egészségesebb, de mégis kényeztető finomság.
A nyár végén piacra került termékek fogadtatása várakozáson felülinek mondható, így a Krémkaland jól fogy a polcokról. A joghurtok meggy, sztracsatella és keksz ízben (multipack kiszerelésben) is megtalálhatóak a polcokon, a pudingok a hagyományos vanília és csokis íz mellett kekszes ízben is elérhetőek, és a választék két ékessége, az extra gyümölcsös joghurtok pedig narancs-mangó, valamint kókusz-ananász ízesítésben találhatóak meg az üzletekben.
Természetesen alig két hónappal a bevezetés után még nem lehet messzemenő következtetéseket levonni, de az elmondható, hogy a Mizo Krémkaland termékek valóban kalandra csábítják a fogyasztókat.(x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kozák Tamás: Az állami árszabályozás nem megoldás az inflációra
A kiskereskedelemben zajló piaci folyamatok egyre inkább reflektorfénybe kerülnek, különösen…
Tovább olvasom >myPOS bemutatja a Tap to Pay funkciót iPhone-on Magyarországon
Az Egyesült Királyságban székhellyel rendelkező myPOS fizetési szolgáltató bevezeti a…
Tovább olvasom >Idén is folytatódott a Nestlé és a Zyntern mentorprogramja: újabb fiatalok kaptak támogatást a sikeres karrierépítéshez
A Nestlé globális kezdeményezésének részeként Magyarországon 2014-ben indult el a Nestlé…
Tovább olvasom >