Megújul a rendezvényszakma díjrendszere
A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége a rendezvénypiac COVID utáni stabilizációját követően idén útjára indítja megújított szakmai díjrendszerét, a Flash Awardot, a rendezvényszakma első igazi versenyét. A megújított díjazási rendszer célja, hogy bemutassa a rendezvényszakma komplexitását, és az újonnan bevezetett hiánypótló szakmai elismerések felkerüljenek az ország kreatív szakmai díjainak palettájára. A verseny során mind a szervezői, mind a szolgáltatói szektor bemutatkozhat; a szervezők teret kívánnak engedi a szakmai edukáció és a kreatív energiák felszabadításának a rendezvényszakmában.
Idén hat különböző kategóriában várják a pályázatokat, az Év eseménye (ezen belül B2B, B2C, és belső kommunikációs rendezvények), az Év rendezvényhelyszíne, az Év catering szolgáltatása, az Év stand/event design kivitelezése (ezen belül Év stand és Év event design kivitelezése), az Év technikai szolgáltatása, valamint az Év kiegészítő rendezvényszolgáltatása. A versenyen a rendezvényszervező és szolgáltató cégek szakemberei mutathatják meg a 2022-es év legflashebb, legjobb munkáikat, amelyeket elismert szakmai zsűri bírál el. //
Kapcsolódó cikkeink
Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >Újra lendületben a rendezvénypiac – 78,4 milliárdos árbevételt ért el a vállalati eseménymarketing szegmens 2024-ben
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszövetségei március 27-én közös konferencián…
Tovább olvasom >Tisztújító MaReSz-rendezvény
A szervezet idén 5. alkalommal megtartott, egész napos EventTouch rendezvényszakmai eseményének…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >