Megújul a Dreher arculata
The Purple Agency nemzetközi kommunikációs ügynökség felelt a sörmárka új, egységes arculatának kialakításáért.

Teljesen új arculat született
A Dreher Sörgyárak számára a kezdetek óta fontos a hagyományok tisztelete, ugyanakkor nagy hangsúlyt fektetnek a folyamatos innovációra és megújulásra is. Ez a szemlélet köszön vissza az új, könnyen felismerhető arculatban, amelyet a teljes Dreher termékcsalád megkapott. A formanyelv és az elemek azonosak, a színek viszont eltérnek az egyes kategóriáknál.
A sörmárka egy meghívásos tenderre hívta a legnagyobb magyar és nemzetközi ügynökségeket, hogy a csomagolás design 2019-es frissítése után újraszabják a Dreher és a Dreher 24 új arculatát és kreatív platformját is. A tendert végül az angliai The Purple Agency nyerte el. A többszörös díjnyertes marketingügynökség az Egyesült Királyság mellett jelen van Németországban, Olaszországban, Mexikóban és Brazíliában is, anyavállalatukon keresztül pedig további 65 országban.
A Purple csapata a Dreher logóban szereplő háromszögből kezdett el építkezni az új vizuális elemek kialakításánál. Ez a forma visszautal a dreheri hagyományokra, ugyanakkor letisztultan modern. A kreatívokon a kinagyított háromszögben jelenik a Dreher saját hangulatfotója, mindig az adott termékhez és alkalomhoz illően. A kép mellett a színeket is az adott fókuszban lévő termék határozza meg. Ez a Dreher esetében egyértelműen a zöld, a variánsoknál azonban változik. Az IPA, a Bak, a Hidegkomlós, a Meggy és az Áfonya úgy színesíti az arculatot, hogy közben egységes marad. Így egymástól eltérőek, ugyanakkor első pillantásra felismerhetők maradnak a vizuális elemek. A termékek 2019-ben bemutatott csomagolását nem befolyásolja az új kreatív képi világ.
„Úgy éreztük eljött az ideje annak, hogy a Dreher eddig szerteágazó vizuális elemeit közelebb hozzuk egymáshoz. Egy jól beazonosítható, látványos és egységes megjelenést szerettünk volna, ami innovatív, ugyanakkor magában hordozza a hagyományos elemeket is. Az ügynökség kiválasztásánál fontos szempont volt, hogy széleskörű nemzetközi tapasztalattal rendelkező csapattal dolgozzunk együtt. A The Purple Agency ötletei álltak hozzánk a legközelebb, és magas színvonalú szakmai hátterük meggyőzött minket”
– mondta Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak Zrt. marketing igazgatója.
Az új kreatívok sikeresen debütáltak a tavalyi év második felében a digitális kommunikációban, mostantól pedig fokozatosan váltják majd a régieket minden ATL és BTL kommunikációs anyagon.
Kapcsolódó cikkeink
Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >Radler Reboost Meggy Izotóniás ital, BIO Pécsi Prémium Lager
A Radler Reboost egy izotóniás, meggyes ital. Alkoholmentes világos sör…
Tovább olvasom >Funkcionális alkoholmentes sört mutatott be a Dreher
Speciális összetétellel rendelkező, szénhidrát-elektrolit oldatokkal készülő alkoholmentes sört vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >