Megújul a Dreher arculata
The Purple Agency nemzetközi kommunikációs ügynökség felelt a sörmárka új, egységes arculatának kialakításáért.

Teljesen új arculat született
A Dreher Sörgyárak számára a kezdetek óta fontos a hagyományok tisztelete, ugyanakkor nagy hangsúlyt fektetnek a folyamatos innovációra és megújulásra is. Ez a szemlélet köszön vissza az új, könnyen felismerhető arculatban, amelyet a teljes Dreher termékcsalád megkapott. A formanyelv és az elemek azonosak, a színek viszont eltérnek az egyes kategóriáknál.
A sörmárka egy meghívásos tenderre hívta a legnagyobb magyar és nemzetközi ügynökségeket, hogy a csomagolás design 2019-es frissítése után újraszabják a Dreher és a Dreher 24 új arculatát és kreatív platformját is. A tendert végül az angliai The Purple Agency nyerte el. A többszörös díjnyertes marketingügynökség az Egyesült Királyság mellett jelen van Németországban, Olaszországban, Mexikóban és Brazíliában is, anyavállalatukon keresztül pedig további 65 országban.
A Purple csapata a Dreher logóban szereplő háromszögből kezdett el építkezni az új vizuális elemek kialakításánál. Ez a forma visszautal a dreheri hagyományokra, ugyanakkor letisztultan modern. A kreatívokon a kinagyított háromszögben jelenik a Dreher saját hangulatfotója, mindig az adott termékhez és alkalomhoz illően. A kép mellett a színeket is az adott fókuszban lévő termék határozza meg. Ez a Dreher esetében egyértelműen a zöld, a variánsoknál azonban változik. Az IPA, a Bak, a Hidegkomlós, a Meggy és az Áfonya úgy színesíti az arculatot, hogy közben egységes marad. Így egymástól eltérőek, ugyanakkor első pillantásra felismerhetők maradnak a vizuális elemek. A termékek 2019-ben bemutatott csomagolását nem befolyásolja az új kreatív képi világ.
„Úgy éreztük eljött az ideje annak, hogy a Dreher eddig szerteágazó vizuális elemeit közelebb hozzuk egymáshoz. Egy jól beazonosítható, látványos és egységes megjelenést szerettünk volna, ami innovatív, ugyanakkor magában hordozza a hagyományos elemeket is. Az ügynökség kiválasztásánál fontos szempont volt, hogy széleskörű nemzetközi tapasztalattal rendelkező csapattal dolgozzunk együtt. A The Purple Agency ötletei álltak hozzánk a legközelebb, és magas színvonalú szakmai hátterük meggyőzött minket”
– mondta Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak Zrt. marketing igazgatója.
Az új kreatívok sikeresen debütáltak a tavalyi év második felében a digitális kommunikációban, mostantól pedig fokozatosan váltják majd a régieket minden ATL és BTL kommunikációs anyagon.
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >Rekordmennyiségű sört exportált tavaly Csehország
Rekordmennyiségű, 6,13 millió hektoliter sört exportáltak tavaly a csehországi sörgyárak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >