Megújul a dm üzletek kirakati felülete
A dm Kft. idén szeptember végéig 32 üzletének kirakatát szeretné átalakítani, öt éven belül pedig terveik szerint a teljes üzlethálózat átöltözik.Az új homlokzati megjelenés ötlete 2006 májusában született Ausztriában, annak felismerése nyomán, hogy a dm üzletek külseje korántsem egységes, az üzlettér vonzó megjelenése pedig kifelé nem érvényesül. Az új homlokzatokat a dm logóban szereplő hullámok mintájára fogják elkészíteni. A projekt keretében megújulnak a reklámberendezések is. Modern, gazdaságos energiafelhasználású, tetszetősebb modellek váltják fel az eddigieket.
Magyarországon először a zalaegerszegi Zala Parkban található dm üzlet homlokzatára került fel az új reklám, tavaly augusztusban, azóta pedig tizenötre bővült az új kirakati dekorációval rendelkező üzletek száma.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OKSZ tagjai azokért, akiknél nem jön a Jézuska
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
