Megújul a dm üzletek kirakati felülete
A dm Kft. idén szeptember végéig 32 üzletének kirakatát szeretné átalakítani, öt éven belül pedig terveik szerint a teljes üzlethálózat átöltözik.Az új homlokzati megjelenés ötlete 2006 májusában született Ausztriában, annak felismerése nyomán, hogy a dm üzletek külseje korántsem egységes, az üzlettér vonzó megjelenése pedig kifelé nem érvényesül. Az új homlokzatokat a dm logóban szereplő hullámok mintájára fogják elkészíteni. A projekt keretében megújulnak a reklámberendezések is. Modern, gazdaságos energiafelhasználású, tetszetősebb modellek váltják fel az eddigieket.
Magyarországon először a zalaegerszegi Zala Parkban található dm üzlet homlokzatára került fel az új reklám, tavaly augusztusban, azóta pedig tizenötre bővült az új kirakati dekorációval rendelkező üzletek száma.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >