Megújul a dm üzletek kirakati felülete
A dm Kft. idén szeptember végéig 32 üzletének kirakatát szeretné átalakítani, öt éven belül pedig terveik szerint a teljes üzlethálózat átöltözik.Az új homlokzati megjelenés ötlete 2006 májusában született Ausztriában, annak felismerése nyomán, hogy a dm üzletek külseje korántsem egységes, az üzlettér vonzó megjelenése pedig kifelé nem érvényesül. Az új homlokzatokat a dm logóban szereplő hullámok mintájára fogják elkészíteni. A projekt keretében megújulnak a reklámberendezések is. Modern, gazdaságos energiafelhasználású, tetszetősebb modellek váltják fel az eddigieket.
Magyarországon először a zalaegerszegi Zala Parkban található dm üzlet homlokzatára került fel az új reklám, tavaly augusztusban, azóta pedig tizenötre bővült az új kirakati dekorációval rendelkező üzletek száma.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >