Megújul a Clorox márka
A következő időszak igazán izgalmas periódus a Clorox márka számára. Számos újdonság, fejlesztés és termékbevezetés teszi izgalmassá a márka életét mostanában, melyet természetesen többcsatornás kommunikáció és kampányok is támogatnak. A változások érintik a piacon jól ismert Clorox fehérítő termékeket, de természetesen új SKU-k is megjelennek a polcokon. A jól ismert Clorox márka a minőséget képviseli a fogyasztók számára. A vegyi kategória egyik meghatározó szereplőjeként fontos a piaci trendek követése, a vásárlói visszajelzésekre történő gyors reagálás. Mindezek mozgatják a márka körüli változásokat, a jelenlegi, illetve a közeljövőben bekövetkező termékfejlesztéseket is. A fogyasztók körében kialakult bizalmat, márkahűséget nagyon fontos megőrizni, ezért folyamatos fejlesztések, akciók és a fogyasztók felé történő kommunikáció segíti a termékeket, mely a további márkaépítésnek is az alapja.
A Clorox márka termékeit a DunaPro Zrt mint exkluzív disztribútor forgalmazza Magyarországon. A nemzetközi Clorox vállalat mögött közel 100 éves tapasztalat áll, számos országban, több kategóriában is jelen van termékeivel. Mindez jó alapot biztosít arra, hogy a márka Magyarországon is jelentős sikereket és növekedést érjen el a következő időszakban. E hosszú idő alatt felgyülemlett tudás és tapasztalat segít abban, hogy minél előnyösebb, könnyebben használható és hatásos, de közben kíméletes terméket biztosítson a fogyasztók számára. A vásárlók, háziasszonyok egyre inkább nyitottak az újdonságok iránt, keresik az új termékeket, kipróbálják az újításokat.
A jelenlegi legfontosabb változás a márka körül, hogy bevezetésre került a Clorox Color folteltávolító termék, mely két illatban – Friss és Virágmező – érhető el a vásárlók számára.
Az eddig főként fehérítőként ismert márka számára nagyon fontos, hogy a fogyasztókkal megismertesse az új terméket. A Clorox Color termék biztonságosan használható a színes ruhákhoz. Egyedi összetevőinek köszönhetően eltávolítja a makacs foltokat, miközben megőrzi a ruhák színét. Minden mosható textíliához alkalmazható, még olyan kényes anyagokhoz is biztonsággal használható, mint a gyapjú és selyem.
A közeljövőben természetesen további újdonságok is várhatóak, hiszen teljesen megújul a már piacon jelen lévő fehérítő termékcsalád is. Az újítás nem csak a termék megjelenését érinti, hanem beltartalmilag is fejlődik a termék.
A sok változást azonban kommunikálni is kell a fogyasztók felé, ezért az új termékeket és a megújulásokat folyamatos marketing-kampány kíséri. Az alkalmazott marketing mixnek számos eleme van. A partnereknél kereskedelmi akciók segítik az eladást, illetve több trade magazinban való megjelenés is ad információt a márkáról. A fogyasztók felé tv-kampány és női magazinokban való megjelenés segíti a termékek megismerését, valamint hamarosan elindul a Clorox weboldal is, ahol számos információt, érdekességet találhatnak a vásárlók a termékekről.
Természetesen a rövid távú tervek mellett hosszú távon is sok újdonság várható a Clorox márka körül. Számos termékbevezetés és erős marketingaktivitás várható. Biztosak vagyunk benne, hogy partnereink és vásárlóink is szívesen veszik a márka körüli aktivitásokat.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >