Megújul a Clorox márka
A következő időszak igazán izgalmas periódus a Clorox márka számára. Számos újdonság, fejlesztés és termékbevezetés teszi izgalmassá a márka életét mostanában, melyet természetesen többcsatornás kommunikáció és kampányok is támogatnak. A változások érintik a piacon jól ismert Clorox fehérítő termékeket, de természetesen új SKU-k is megjelennek a polcokon. A jól ismert Clorox márka a minőséget képviseli a fogyasztók számára. A vegyi kategória egyik meghatározó szereplőjeként fontos a piaci trendek követése, a vásárlói visszajelzésekre történő gyors reagálás. Mindezek mozgatják a márka körüli változásokat, a jelenlegi, illetve a közeljövőben bekövetkező termékfejlesztéseket is. A fogyasztók körében kialakult bizalmat, márkahűséget nagyon fontos megőrizni, ezért folyamatos fejlesztések, akciók és a fogyasztók felé történő kommunikáció segíti a termékeket, mely a további márkaépítésnek is az alapja.
A Clorox márka termékeit a DunaPro Zrt mint exkluzív disztribútor forgalmazza Magyarországon. A nemzetközi Clorox vállalat mögött közel 100 éves tapasztalat áll, számos országban, több kategóriában is jelen van termékeivel. Mindez jó alapot biztosít arra, hogy a márka Magyarországon is jelentős sikereket és növekedést érjen el a következő időszakban. E hosszú idő alatt felgyülemlett tudás és tapasztalat segít abban, hogy minél előnyösebb, könnyebben használható és hatásos, de közben kíméletes terméket biztosítson a fogyasztók számára. A vásárlók, háziasszonyok egyre inkább nyitottak az újdonságok iránt, keresik az új termékeket, kipróbálják az újításokat.
A jelenlegi legfontosabb változás a márka körül, hogy bevezetésre került a Clorox Color folteltávolító termék, mely két illatban – Friss és Virágmező – érhető el a vásárlók számára.
Az eddig főként fehérítőként ismert márka számára nagyon fontos, hogy a fogyasztókkal megismertesse az új terméket. A Clorox Color termék biztonságosan használható a színes ruhákhoz. Egyedi összetevőinek köszönhetően eltávolítja a makacs foltokat, miközben megőrzi a ruhák színét. Minden mosható textíliához alkalmazható, még olyan kényes anyagokhoz is biztonsággal használható, mint a gyapjú és selyem.
A közeljövőben természetesen további újdonságok is várhatóak, hiszen teljesen megújul a már piacon jelen lévő fehérítő termékcsalád is. Az újítás nem csak a termék megjelenését érinti, hanem beltartalmilag is fejlődik a termék.
A sok változást azonban kommunikálni is kell a fogyasztók felé, ezért az új termékeket és a megújulásokat folyamatos marketing-kampány kíséri. Az alkalmazott marketing mixnek számos eleme van. A partnereknél kereskedelmi akciók segítik az eladást, illetve több trade magazinban való megjelenés is ad információt a márkáról. A fogyasztók felé tv-kampány és női magazinokban való megjelenés segíti a termékek megismerését, valamint hamarosan elindul a Clorox weboldal is, ahol számos információt, érdekességet találhatnak a vásárlók a termékekről.
Természetesen a rövid távú tervek mellett hosszú távon is sok újdonság várható a Clorox márka körül. Számos termékbevezetés és erős marketingaktivitás várható. Biztosak vagyunk benne, hogy partnereink és vásárlóink is szívesen veszik a márka körüli aktivitásokat.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >