Megújította webshopját a Praktiker
A Praktiker a barkácsáruházak közül elsőként 2009-ben indította el webáruházát. Az új alapokra helyezett felület mobiltelefonra optimalizált, és egy intelligens, a vásárlók szokásaihoz igazodó keresőt kapott. A termékinformációk is frissültek, több a képi, videós és szöveges adat. Ezzel párhuzamosan a logisztikai rendszer és a kiszolgáló háttér is teljes átalakításon ment keresztül. A megszokott házhoz szállítási módokon felül egyre több fix pontos átvételi módot is kínál a webáruház.
A webshop forgalma folyamatos növekedést mutat 2015-hez képest, megduplázva az előző évi adatokat. Az online vásárlások kosárértéke 2,5-3 szorosa az offline-nak. A rövid távú terveik között további kiemelt fejlesztések is várhatók: a jövőben ingyenes wifi lesz elérhető a hazai üzletekben, hogy ennek segítségével megvalósuljon a webshop és az offline tér összeköttetése. Egy termékinformációs, tájékozódást és üzleten belüli navigációt segítő, valamint a törzsvásárlói rendszert is kezelő mobil alkalmazásrendszert is terveznek fejleszteni a jövőben, hogy még több élményt adjon a vásárlás, s egyszerűsödjenek a folyamatok.
Kapcsolódó cikkeink
Ügyészség: valótlan arcképekkel és vásárlói véleményekkel tévesztette meg egy webáruház a fogyasztókat
Valótlan arcképekkel és vásárlói véleményekkel tévesztette meg egy webáruház a…
Tovább olvasom >Saját webshop vagy online piactér?
Egyre több országban megfigyelhető trend a különböző kiskereskedelmi márkák kínálatát egy…
Tovább olvasom >Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >