Megújítja prémium programját a Kifli.hu
A Kifli.hu anyavállalata, a cseh Rohlik Group bemutatta az Xtra-t, az eddigi legszélesebb körű kedvezményprogramját, amely a Kifli.hu-nál a Prémium csomagot váltja. Az Xtra nem egy egyszerű frissítés: tartalmaz mindent, ami a vásárlók számára fontos a Prémium tagságban, azonban még magasabb szintű előnyökkel.
A sajátmárkás kedvezményekkel, a bio termékekre vonatkozó folyamatos árengedményekkel, az ingyenes aznapi kiszállítással és garantált kiszállítási idővel, valamint a mindennapi fenntarthatóság támogatásával a Kifli.hu Xtra tagsága azoknak szól, akik a kényelem mellett a minőséget, a valódi értékeket, illetve az életmódjukhoz még jobban illeszkedő szolgáltatást keresnek.
„A Rohlik és a Kifli.hu fő célja minden esetben az, hogy a legjobbat nyújtsa vásárlóinak”
– mondta Tomáš Čupr, a Rohlik Group vezérigazgatója és alapítója.
„Ügyfeleinknek azonban ez a bizonyos legjobb soha sem egy végállomás – sokkal inkább egy kezdet. A Kifli Xtra a prémiumtagság méltó folytatásaként mindent biztosít, amit vásárlóink szeretnek – azonban jelentősen továbbfejlesztve.”
Mi az Xtra? Soha nem látott érték
Felejtsd el a régi Prémium tagságot! A helyét ugyanis mostantól átveszi a Kifli Xtra, amely nagyobb értéket, több rugalmasságot és odafigyelést kínál a Rohlik minden piacán, így Magyarországon is.
A Kifli.hu saját márkás termékei – a MIIL, DACELLO, MODDIA, KITCHIN PAUU, LAMBINI, UBOMI, YUTTO, PAPPUDIA – szinte észrevétlenül emelték új szintre a minőséget az élelmiszerpiacon, hiszen prémium minőséget adnak, gyakran a nagy márkáknál alacsonyabb áron. Az Xtra-tagok ezekre a saját márkás termékekre 10 százalék kedvezményt kapnak.
Kényelem és személyre szabott élmény
Nem kell minden alkalommal „mindent összevásárolni” csak azért, hogy elérd a minimális rendelési értéket. Nem lesz több „jaj, elfogyott a zabtej” pánik sem. Az Xtra-val végre úgy vásárolhatsz, ahogy valóban szükséged van rá – kompromisszumok nélkül.
A tagok számára mindig ingyenes a kiszállítási díj, havonta négyszer pedig minimális rendelési összeg nélkül is rendelhetnek. Emellett havonta négy expressz kiszállítás is jár, aznapi érkezéssel 17 óráig leadott rendelés esetén, kapacitás függvényében.
„A képlet egyszerű”
– tette hozzá Tomáš Čupr.
„Miért állna bárki sorban a boltban, fizetne többet és távozna mégis gyengébb minőségű termékekkel, ha kedvezőbb áron kaphat kiváló árut, ingyenesen házhoz szállítva?”
A tagok elsőbbséget élveznek az ügyfélszolgálaton, valamint mások számára nem hozzáférhető, exkluzív termékekhez is hozzáférhetnek. Mindezek a személyre szabott szolgáltatás alapját jelentik a Kifli.hu Xtra programjában.
Fenntarthatóság, erőfeszítések nélkül
Az organikus termékeket kereső vásárlók 10 százalék kedvezményt kapnak minden bio termékre. A fenntartható választás így még könnyebben elérhetővé válik minden háztartás és család számára.
Az Xtra-rendelések ingyenes, újrahasználható táskákban érkeznek. A következő kiszállításnál a vásárlók egyszerűen visszaadhatják ezeket a futárnak, egyéb teendőjük nincs, ráadásul így műanyag- vagy papírhulladékot sem termelnek a tudatos, egyszerű és kényelmes vásárlás során.
Több mint tagság – egy okosabb életmód
Elfoglalt szülők, ínyencek és bárki, aki belefáradt a bolti sorban állásba – az Xtra számukra sem csupán az élelmiszer-vásárlásról szól. A program segítséget nyújt abban, hogy több idő maradjon arra, ami igazán számít: esti mesére, baráti vacsorákra, vagy éppen öt nyugodt perc énidőre.
Ráadásul a Kifli.hu történetében most először az új vásárlók 30 napig teljesen ingyen kipróbálhatják a prémium programot, a Kifli Xtra-t. Kötelezettség- és stresszmentesen, mindenki megtapasztalhatja, hogy milyen az okosabb vásárlás.
Kapcsolódó cikkeink
Faültetési programot támogat a Kifli.hu
A Kifli.hu 107 darab földlabdás nordmann fenyőfát adományozott a 10…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Melyik a magyarok kedvenc fűszere?
A legnépszerűbb online szupermarket kínálatában több mint 300 különböző fűszer…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható növekedés: a globális hullámkarton piac 206 milliárd dollár fölé emelkedhet 2032-ig
Áttörés előtt áll a csomagolóipar: a hullámkarton globális piaca 2032-re…
Tovább olvasom >Egyelőre nem engedjük át a takarítást a robotoknak
Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor…
Tovább olvasom >FECSO: a szemléletformálás a cél
A Fenntartható Csomagolásért Egyesület (FECSO) megalakulását sajtótájékoztatón jelentették be, ahol…
Tovább olvasom >