Megújítja partnerségét a Coca-Cola a FoodClouddal és a FareShare-rel
A Coca-Cola bejelentette, hogy karácsonykor ismét együttműködik a FoodClouddal és a FareShare-rel. Az idei kezdeményezés célja „több mint 143.000 adag étel szétosztása Írországban és Észak-Írországban”.
Suzanne Delaney, a FoodCloud fejlesztési igazgatója elmondta:
„Az idei karácsony Írország-szerte jelentősen drágább lesz a családok számára, és mivel Észak-Írországban minden kilencedik ember a szegénységi küszöb alatti jövedelemből él, azon dolgozunk, hogy segítsünk azoknak, akiknek a legnagyobb szükségük van rá”.
Méabh Austin, a Homeless Connect részét képező FareShare NI fejlesztési menedzsere hozzátette:
„A Közösségekért felelős minisztérium adatai szerint 2021 márciusában Észak-Írországban körülbelül 316.000 ember – 17% – élt relatív jövedelmi szegénységben.
Ez a statisztika még a 2022-ben tapasztalt jelentős költségnövekedés előtti időből származik, ami azt mutatja, hogy az ünnepi időszakban fokozott szükség van az élelmiszer-szegénység elleni küzdelemre.”
Az üdítőital-óriás kiemelte, hogy a „Nyerj egy ételt, adj egy ételt” kampányban a vásárlók a Tesco üzleteiben Írország-szerte esélyt kapnak arra, hogy egy vacsorát vagy ebédet nyerjenek.
A Coca-Cola minden egyes a kampányba jelentkezésért egy adag ételt adományoz a FoodCloudnak, legfeljebb 20.000 euró értékben, ami összesen 67.000 adományozható ételadagot jelent.
A nyertesek 500 euró értékű utalványt kapnak – közölte a vállalat.
Rosemary Garth, a Tesco Ireland kommunikációs igazgatója elmondta:
„Hosszú ideje támogatjuk a FoodCloudot, és az élelmiszer-pazarlás csökkentésének és a fogyasztásra alkalmas élelmiszerfelesleg újraosztásának szószólói vagyunk.
A Coca-Colával közös ‘Nyerj egy ételt, adj egy ételt’ kezdeményezésünk célja, hogy meglepjük a vásárlókat, akik mindannyian a költségek növekedésével néznek szembe, és eközben láthatóvá tegyük és támogassuk azt a hihetetlen munkát, amit a FoodCloud végez.”
A Coca-Cola 50.000 ételadag újraelosztására elegendő 15.000 eurót adományoz a FoodCloudnak, és 26.000 adag ételre elegendő 8.000 fontot a FareShare-nek. Emellett a FareShare 10.000 font értékben Coca-Cola termékeket is kap az ünnepi szezonban.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >