Megújítja partnerségét a Coca-Cola a FoodClouddal és a FareShare-rel
A Coca-Cola bejelentette, hogy karácsonykor ismét együttműködik a FoodClouddal és a FareShare-rel. Az idei kezdeményezés célja „több mint 143.000 adag étel szétosztása Írországban és Észak-Írországban”.
Suzanne Delaney, a FoodCloud fejlesztési igazgatója elmondta:
„Az idei karácsony Írország-szerte jelentősen drágább lesz a családok számára, és mivel Észak-Írországban minden kilencedik ember a szegénységi küszöb alatti jövedelemből él, azon dolgozunk, hogy segítsünk azoknak, akiknek a legnagyobb szükségük van rá”.
Méabh Austin, a Homeless Connect részét képező FareShare NI fejlesztési menedzsere hozzátette:
„A Közösségekért felelős minisztérium adatai szerint 2021 márciusában Észak-Írországban körülbelül 316.000 ember – 17% – élt relatív jövedelmi szegénységben.
Ez a statisztika még a 2022-ben tapasztalt jelentős költségnövekedés előtti időből származik, ami azt mutatja, hogy az ünnepi időszakban fokozott szükség van az élelmiszer-szegénység elleni küzdelemre.”
Az üdítőital-óriás kiemelte, hogy a „Nyerj egy ételt, adj egy ételt” kampányban a vásárlók a Tesco üzleteiben Írország-szerte esélyt kapnak arra, hogy egy vacsorát vagy ebédet nyerjenek.
A Coca-Cola minden egyes a kampányba jelentkezésért egy adag ételt adományoz a FoodCloudnak, legfeljebb 20.000 euró értékben, ami összesen 67.000 adományozható ételadagot jelent.
A nyertesek 500 euró értékű utalványt kapnak – közölte a vállalat.
Rosemary Garth, a Tesco Ireland kommunikációs igazgatója elmondta:
„Hosszú ideje támogatjuk a FoodCloudot, és az élelmiszer-pazarlás csökkentésének és a fogyasztásra alkalmas élelmiszerfelesleg újraosztásának szószólói vagyunk.
A Coca-Colával közös ‘Nyerj egy ételt, adj egy ételt’ kezdeményezésünk célja, hogy meglepjük a vásárlókat, akik mindannyian a költségek növekedésével néznek szembe, és eközben láthatóvá tegyük és támogassuk azt a hihetetlen munkát, amit a FoodCloud végez.”
A Coca-Cola 50.000 ételadag újraelosztására elegendő 15.000 eurót adományoz a FoodCloudnak, és 26.000 adag ételre elegendő 8.000 fontot a FareShare-nek. Emellett a FareShare 10.000 font értékben Coca-Cola termékeket is kap az ünnepi szezonban.
Kapcsolódó cikkeink
A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >Idén is a tavalyi áron kaphatjuk a karácsonyi halat
A tavalyinál kedvezőtlenebb időjárási körülmények hatására a haltermelők idén összességében…
Tovább olvasom >A karácsony közeledtével az online csalások megszaporodására számítanak szakértők
A karácsony közeledtével erősödhet a kiberbűnözők tevékenysége, megszaporodhatnak az online…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >