Megújítja partnerségét a Coca-Cola a FoodClouddal és a FareShare-rel
A Coca-Cola bejelentette, hogy karácsonykor ismét együttműködik a FoodClouddal és a FareShare-rel. Az idei kezdeményezés célja „több mint 143.000 adag étel szétosztása Írországban és Észak-Írországban”.
Suzanne Delaney, a FoodCloud fejlesztési igazgatója elmondta:
„Az idei karácsony Írország-szerte jelentősen drágább lesz a családok számára, és mivel Észak-Írországban minden kilencedik ember a szegénységi küszöb alatti jövedelemből él, azon dolgozunk, hogy segítsünk azoknak, akiknek a legnagyobb szükségük van rá”.
Méabh Austin, a Homeless Connect részét képező FareShare NI fejlesztési menedzsere hozzátette:
„A Közösségekért felelős minisztérium adatai szerint 2021 márciusában Észak-Írországban körülbelül 316.000 ember – 17% – élt relatív jövedelmi szegénységben.
Ez a statisztika még a 2022-ben tapasztalt jelentős költségnövekedés előtti időből származik, ami azt mutatja, hogy az ünnepi időszakban fokozott szükség van az élelmiszer-szegénység elleni küzdelemre.”
Az üdítőital-óriás kiemelte, hogy a „Nyerj egy ételt, adj egy ételt” kampányban a vásárlók a Tesco üzleteiben Írország-szerte esélyt kapnak arra, hogy egy vacsorát vagy ebédet nyerjenek.
A Coca-Cola minden egyes a kampányba jelentkezésért egy adag ételt adományoz a FoodCloudnak, legfeljebb 20.000 euró értékben, ami összesen 67.000 adományozható ételadagot jelent.
A nyertesek 500 euró értékű utalványt kapnak – közölte a vállalat.
Rosemary Garth, a Tesco Ireland kommunikációs igazgatója elmondta:
„Hosszú ideje támogatjuk a FoodCloudot, és az élelmiszer-pazarlás csökkentésének és a fogyasztásra alkalmas élelmiszerfelesleg újraosztásának szószólói vagyunk.
A Coca-Colával közös ‘Nyerj egy ételt, adj egy ételt’ kezdeményezésünk célja, hogy meglepjük a vásárlókat, akik mindannyian a költségek növekedésével néznek szembe, és eközben láthatóvá tegyük és támogassuk azt a hihetetlen munkát, amit a FoodCloud végez.”
A Coca-Cola 50.000 ételadag újraelosztására elegendő 15.000 eurót adományoz a FoodCloudnak, és 26.000 adag ételre elegendő 8.000 fontot a FareShare-nek. Emellett a FareShare 10.000 font értékben Coca-Cola termékeket is kap az ünnepi szezonban.
Kapcsolódó cikkeink
Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >