Megújítja márkáit a Debreceni Csoport
Sajtótájékoztató keretében beszélt idei piaci stratégiájukról a FOODAPEST-en Peter Ondro, a Debreceni Csoport Kft. igazgatója.
A szlovák Penta tulajdonában lévő Debreceni csoport 90-95 százalékban magyar sertéseket dolgoz fel. A Debreceni Hús Zrt., a Csabahús Kft. és a Szole-Meat Kft. összevonásával született cég tavaly 23 milliárd forintos árbevételt ért el, és 12 százalékkal növelte húskészítmény-eladásait, közölte Peter Ondro. A 2009-es 800 millió után idén újabb 1,2 milliárd forintot ruháznak be gyáregységeikben.
Megújul a Csabai és a Debreceni márka, új csomagolással és termékekkel jelentkezve. A jövőben a Csabai a tradicionális, prémium kategóriájú termékeket fogja át, míg a Debreceni a tömegtermékek ernyőmárkája lesz. A cégcsoport folytatja együttműködését a Schobert Norbi nevével fémjelzett Update-programmal is: a közeljövőben 10 új Update 1-es kategóriájú készítményt vezetnek be a piacra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >