Megújítja „Magyar” márkáját, és intenzív termékbevezetési kampányba kezd az Alföldi Tej
Új termékkel bővíti kínálatát az Alföldi Tej: a most átadott debreceni üzemben készülő sajtot a vállalat „Magyar” márkája alatt vezeti be a hazai élelmiszer-piacra.
Az Alföldi Tej Kft. 15 milliárdos debreceni beruházása révén egy sajtgyártó részleggel, illetve a sajtgyártás során keletkező édes savót feldolgozó savóporító üzemmel bővül a vállalat. Az üzemben trappista, illetve később gouda sajtot gyárt majd a tejipari cég.
A terméket az Alföldi Tej közismert, „Magyar” márkája alatt vezeti be: a „Magyar trappista sajt” kerek henger, felezett henger és szeletelt formában lesz kapható országszerte. A trappista sajt magyarországi kereskedelmi bevezetésének alkalmából a vállalat megújította a „Magyar” márka megjelenését is: a „Magyar trappista sajt” elegáns, fekete színű csomagolást kapott, amelyen aranyszínű a felirat, ezzel közvetítve, hogy prémium minőségű termékről van szó.
„A termék prémium jellegét az egyedi receptúra és az érlelési idő szigorú betartása garantálja. Az ősz folyamán átfogó marketingkampánnyal vezetjük be Magyarországon új sajtunkat. A kampány tv, rádió, online, outdoor és print megjelenések mellett influenszer együttműködésekből és kóstoltatásokból áll majd” – mondta Dobrovoczky István, az Alföldi Tej Kft. értékesítési és marketingigazgatója. A kampánytervezést és médiavásárlást a vállalat ügynökség nélkül, saját maga végzi.
Az Alföld Tej Kft.-ről
Az Alföldi Tej Kft. Magyarország egyik legnagyobb tejfeldolgozó vállalkozása. A cég 2003. április 30-án alakult, és először alapanyag-termeléssel, illetve -értékesítéssel foglalkozott. A vállalat 2005. novemberben megvásárolta a felszámolás alatt lévő Parmalat Hungária Zrt. székesfehérvári feldolgozó üzemét, majd 2015-ben a FrieslandCampina Zrt. debreceni üzeme került a társaság tulajdonába. Az Alföldi Tej a mai napig az egyetlen tejtermelő csoport, amelynek tulajdonosai 100%-ban magyar tejtermelők. Az Alföldi Tej Kft. vezető helyet foglal el a magyar tejtermékek értékesítésének piacán. Termékei 100%-ban magyar tejtermelők által előállított tejből készülnek. A feldolgozó üzemekben jelenleg UHT tej, ízesített tejek, ESL tej, túró, tejszín, vaj, tejföl, natúr és ízesített joghurtok és joghurtitalok, kefir, kaukázusi kefir, valamint vajkrémek készülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever 75 millió euró értékben fektet be Nyírbátorban
Új termékkategória és világszerte ismert szépségápolási márkák gyártási tevékenységét hozza…
Tovább olvasom >A JYSK századik magyarországi áruházát adták át Debrecenben
Átadták a dán JYSK csoport századik magyarországi áruházát csütörtökön Debrecenben.…
Tovább olvasom >Érkezik a debreceni Oktoberfest
Az egykor Bajország szívében született, és mára világszerte ismertté vált…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >