Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 01. 12. 09:40

Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára működtetett digitális hűségprogramjait. A kereskedő célja ezzel a lépéssel, ajánlatait minél inkább személyre szabni.

A vállalat szerint a német vásárlók több mint 80%-a használ élelmiszer-kiskereskedelmi applikációkat, háromnegyedük pedig minden vásárláskor igénybe veszi ezeket, ami erős igényt mutat az átfogóbb hűségprogramok iránt. Az új programokban egyéni vásárlási szokásokra épülő promóciók, személyre szabott kuponok és hűségkampányok elérhetők.

A REWE Group vezérigazgatója, Lionel Souque rámutatott, hogy a vásárlók már nem csupán termékeket, hanem olyan megoldásokat keresnek, amelyek saját életstílusukat – adta hírül az ESM Magazine. folyamatosan változó viselkedésüket és egyre specifikusabb igényeiket tükrözik. A szakember úgy látja, hogy a jövőben már csak azok a hűségprogramok lesznek sikeresek, amelyek valóban testre szabott ajánlatokat nyújtanak.

Az új applikációk további szolgáltatásai között például digitális bevásárlólista, receptajánlók, táplálkozási tanácsok, digitális nyugták és gyors fizetési lehetőségek szerepelnek. Ezek nemcsak a kényelmet fokozzák, de a fenntarthatóságot is támogatják.

Souque szerint a kiskereskedelem digitális átalakulása visszafordíthatatlan, ezért a REWE és Penny tovább invesztál a vásárlókat támogató digitális megoldásokba. A vállalat meggyőződése, hogy a technológia az omnichannel megoldásoktól kezdve az analitikán át egészen az új üzleti modellekig egyszerűsíti a vásárlók kiszolgálását.

 

Kapcsolódó cikkeink