Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára működtetett digitális hűségprogramjait. A kereskedő célja ezzel a lépéssel, ajánlatait minél inkább személyre szabni.
A vállalat szerint a német vásárlók több mint 80%-a használ élelmiszer-kiskereskedelmi applikációkat, háromnegyedük pedig minden vásárláskor igénybe veszi ezeket, ami erős igényt mutat az átfogóbb hűségprogramok iránt. Az új programokban egyéni vásárlási szokásokra épülő promóciók, személyre szabott kuponok és hűségkampányok elérhetők.
A REWE Group vezérigazgatója, Lionel Souque rámutatott, hogy a vásárlók már nem csupán termékeket, hanem olyan megoldásokat keresnek, amelyek saját életstílusukat – adta hírül az ESM Magazine. folyamatosan változó viselkedésüket és egyre specifikusabb igényeiket tükrözik. A szakember úgy látja, hogy a jövőben már csak azok a hűségprogramok lesznek sikeresek, amelyek valóban testre szabott ajánlatokat nyújtanak.
Az új applikációk további szolgáltatásai között például digitális bevásárlólista, receptajánlók, táplálkozási tanácsok, digitális nyugták és gyors fizetési lehetőségek szerepelnek. Ezek nemcsak a kényelmet fokozzák, de a fenntarthatóságot is támogatják.
Souque szerint a kiskereskedelem digitális átalakulása visszafordíthatatlan, ezért a REWE és Penny tovább invesztál a vásárlókat támogató digitális megoldásokba. A vállalat meggyőződése, hogy a technológia az omnichannel megoldásoktól kezdve az analitikán át egészen az új üzleti modellekig egyszerűsíti a vásárlók kiszolgálását.
Kapcsolódó cikkeink
Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >Többmilliós adománnyal segítette a rászoruló gyermekeket a PENNY
Ismét több millió forint értékű pénz- és termékadománnyal segítette a…
Tovább olvasom >Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA
Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >