Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára működtetett digitális hűségprogramjait. A kereskedő célja ezzel a lépéssel, ajánlatait minél inkább személyre szabni.
A vállalat szerint a német vásárlók több mint 80%-a használ élelmiszer-kiskereskedelmi applikációkat, háromnegyedük pedig minden vásárláskor igénybe veszi ezeket, ami erős igényt mutat az átfogóbb hűségprogramok iránt. Az új programokban egyéni vásárlási szokásokra épülő promóciók, személyre szabott kuponok és hűségkampányok elérhetők.
A REWE Group vezérigazgatója, Lionel Souque rámutatott, hogy a vásárlók már nem csupán termékeket, hanem olyan megoldásokat keresnek, amelyek saját életstílusukat – adta hírül az ESM Magazine. folyamatosan változó viselkedésüket és egyre specifikusabb igényeiket tükrözik. A szakember úgy látja, hogy a jövőben már csak azok a hűségprogramok lesznek sikeresek, amelyek valóban testre szabott ajánlatokat nyújtanak.
Az új applikációk további szolgáltatásai között például digitális bevásárlólista, receptajánlók, táplálkozási tanácsok, digitális nyugták és gyors fizetési lehetőségek szerepelnek. Ezek nemcsak a kényelmet fokozzák, de a fenntarthatóságot is támogatják.
Souque szerint a kiskereskedelem digitális átalakulása visszafordíthatatlan, ezért a REWE és Penny tovább invesztál a vásárlókat támogató digitális megoldásokba. A vállalat meggyőződése, hogy a technológia az omnichannel megoldásoktól kezdve az analitikán át egészen az új üzleti modellekig egyszerűsíti a vásárlók kiszolgálását.
Kapcsolódó cikkeink
Csak a hűséges vásárlóknak jár kedvezmény a Delhaizenél
A belga Delhaize jövő hónaptól módosítja promóciós szabályzatát: 2025. szeptember…
Tovább olvasom >A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >