Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára működtetett digitális hűségprogramjait. A kereskedő célja ezzel a lépéssel, ajánlatait minél inkább személyre szabni.
A vállalat szerint a német vásárlók több mint 80%-a használ élelmiszer-kiskereskedelmi applikációkat, háromnegyedük pedig minden vásárláskor igénybe veszi ezeket, ami erős igényt mutat az átfogóbb hűségprogramok iránt. Az új programokban egyéni vásárlási szokásokra épülő promóciók, személyre szabott kuponok és hűségkampányok elérhetők.
A REWE Group vezérigazgatója, Lionel Souque rámutatott, hogy a vásárlók már nem csupán termékeket, hanem olyan megoldásokat keresnek, amelyek saját életstílusukat – adta hírül az ESM Magazine. folyamatosan változó viselkedésüket és egyre specifikusabb igényeiket tükrözik. A szakember úgy látja, hogy a jövőben már csak azok a hűségprogramok lesznek sikeresek, amelyek valóban testre szabott ajánlatokat nyújtanak.
Az új applikációk további szolgáltatásai között például digitális bevásárlólista, receptajánlók, táplálkozási tanácsok, digitális nyugták és gyors fizetési lehetőségek szerepelnek. Ezek nemcsak a kényelmet fokozzák, de a fenntarthatóságot is támogatják.
Souque szerint a kiskereskedelem digitális átalakulása visszafordíthatatlan, ezért a REWE és Penny tovább invesztál a vásárlókat támogató digitális megoldásokba. A vállalat meggyőződése, hogy a technológia az omnichannel megoldásoktól kezdve az analitikán át egészen az új üzleti modellekig egyszerűsíti a vásárlók kiszolgálását.
Kapcsolódó cikkeink
Így tart nyitva a PENNY a március 15.-i hétvégén
A PENNY Magyarország jelentős árfagyasztási intézkedést vezetett be: a vállalat…
Tovább olvasom >Infláció-stopot hirdetett a PENNY
Befagyasztotta az árakat a húskészítmény-választék 70%-ánál a PENNY Magyarország, a…
Tovább olvasom >Újratölthető pohárvisszaváltó automatákat telepítettek a berlini Rewe üzletekbe
A Deutsche Umwelthilfe (DUH) és partnerei új kísérleti programot indítottak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >