Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára működtetett digitális hűségprogramjait. A kereskedő célja ezzel a lépéssel, ajánlatait minél inkább személyre szabni.
A vállalat szerint a német vásárlók több mint 80%-a használ élelmiszer-kiskereskedelmi applikációkat, háromnegyedük pedig minden vásárláskor igénybe veszi ezeket, ami erős igényt mutat az átfogóbb hűségprogramok iránt. Az új programokban egyéni vásárlási szokásokra épülő promóciók, személyre szabott kuponok és hűségkampányok elérhetők.
A REWE Group vezérigazgatója, Lionel Souque rámutatott, hogy a vásárlók már nem csupán termékeket, hanem olyan megoldásokat keresnek, amelyek saját életstílusukat – adta hírül az ESM Magazine. folyamatosan változó viselkedésüket és egyre specifikusabb igényeiket tükrözik. A szakember úgy látja, hogy a jövőben már csak azok a hűségprogramok lesznek sikeresek, amelyek valóban testre szabott ajánlatokat nyújtanak.
Az új applikációk további szolgáltatásai között például digitális bevásárlólista, receptajánlók, táplálkozási tanácsok, digitális nyugták és gyors fizetési lehetőségek szerepelnek. Ezek nemcsak a kényelmet fokozzák, de a fenntarthatóságot is támogatják.
Souque szerint a kiskereskedelem digitális átalakulása visszafordíthatatlan, ezért a REWE és Penny tovább invesztál a vásárlókat támogató digitális megoldásokba. A vállalat meggyőződése, hogy a technológia az omnichannel megoldásoktól kezdve az analitikán át egészen az új üzleti modellekig egyszerűsíti a vásárlók kiszolgálását.
Kapcsolódó cikkeink
Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Pilisvörösváron nyitotta meg kapuit a PENNY legújabb üzlete
A PENNY Magyarország február 6-án, Pilisvörösváron nyitotta meg legújabb üzletét,…
Tovább olvasom >A Globus hipermarketek a helyben készült termékekkel különbözteti meg magát
Jól boldogulnak a német Globus hipermarketek a diszkontok és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >