Megújítja az Aldi US saját márkás termékeinek csomagolását

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 09. 29. 10:05
🎧 Hallgasd a cikket:

Saját márkás termékei csomagolásának nagyszabású átalakításába kezdett az Aldi az Egyesült Államokban annak érdekében, hogy javítsa azok felismerhetőségét és egységesítse megjelenésüket.

A diszkont célja, hogy minden saját márkás termékén megjelenjen az „Aldi” név, és ezzel elindítsa első, névvel ellátott márkáját az amerikai piacon.

Új arculat, régi értékek

A vállalat közlése szerint az Aldi termékeinek több mint 90%-a saját márkás, így a csomagolás frissítése komoly lépés a vásárlói élmény fokozásában és a jelenkori elvásárokhoz igazításában. Atty McGrath, az Aldi US vezérigazgatójának elmondása szerint az új megjelenés a következő lépés azon az úton, amelynek során a kereskedő a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá kívánja tenni. Az új csomagolás abban segít, hogy a kizárólag az Aldi által kínált értéket és minőséget mostantól még könnyebb legyen felismerni.

A megújult csomagolásokon a jól ismert márkanevek – mint a Clancy’s, a Simply Nature és a Specially Selected – továbbra is megtalálhatók lesznek, de modernebb dizájnnal és az „An Aldi Original” felirattal kiegészítve. Egyes termékek, mint például a népszerű „Red Bag Chicken”, a vásárlók által adott beceneveket is megkapják, amivel a kereskedő jelzi, mennyire fontos számára a fogyasztók visszajelzése.

A vásárlók inspirálták az újítást

Scott Patton, az Aldi kereskedelmi igazgatója elárulta, hogy a vállalat az elmúlt években rengeteg inspirációt merített rajongóitól. A vásárlók már egy ideje ‘Aldi márkának’ nevezik a lánc saját márkáit, most pedig hivatalosan is elismeri ezt egy olyan névvel, amit a vásárlók láthatnak és amelyben megbízhatnak.

Az új csomagolású termékek forgalmazása már megkezdődött az amerikai üzletekben.

Kapcsolódó cikkeink