Megújítja a Z generáció kedvéért a Danone az Activiát
Jelentős márkafrissítésről és új termék bevezetéséről tett bejelentést az amerikai Danone Activia márkája kapcsán. A lépés célja a probiotikumok és a bélflóra egészsége iránt növekvő érdeklődést mutató Z generáció eredményesebb megszólítása.
Az Activia közel 20 éve szinonima a jó emésztésre, ám korábbi reklámjai – amelyek az emésztőrendszer egyensúlyának fenntartását hangsúlyozták – gyakran váltak gúny tárgyává az online térben. Most azonban a probiotikus italok trendjének – és az Olipop iránti kereslet – felfutásával a márka új arculattal és új termékkel lép piacra.
Az Activia Proactive egy sűrű, krémes állagú, alacsony zsírtartalmú joghurt, amely élő és aktív jótékony baktériumok milliárdjait, 10 gramm fehérjét és 3 gramm prebiotikus rostot tartalmaz a bélrendszer egészségének támogatására.
Emellett a Danone 25%-kal csökkenti az Activia Low Fat termékcsaládba tartozó termékei cukortartalmát és egyszerűbb összetevőkből álló recepteket vezet be – írja a Food Dive a vállalat közleményére hivatkozva.
Az arculat is megújul: a teljes Activia portfólió modern, letisztult csomagolást kap.
A vállalat joghurteladásai az utóbbi időben erőteljes növekedést mutatnak, részben annak köszönhetően, hogy a GLP-1 típusú gyógyszert szedő fogyasztók kényelmes, tápanyagdús élelmiszerként egyre gyakrabban választják a joghurtot.
Kapcsolódó cikkeink
Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >A GLP-1 szereket használóknak kínál joghurtitalt a Danone az USA-ban
A Danone az Oikos márka legújabb termékével, az Oikos Fusion…
Tovább olvasom >Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Sokkal többen mondanának fel, mint tavaly, ha megszűnne a home office
A munkavállalók túlnyomó többsége távmunka-párti, és egyre többen is végeznék…
Tovább olvasom >