Megújítja a Z generáció kedvéért a Danone az Activiát

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 08. 14. 09:17

Jelentős márkafrissítésről és új termék bevezetéséről tett bejelentést az amerikai Danone Activia márkája kapcsán. A lépés célja a probiotikumok és a bélflóra egészsége iránt növekvő érdeklődést mutató Z generáció eredményesebb megszólítása.

Az Activia közel 20 éve szinonima a jó emésztésre, ám korábbi reklámjai – amelyek az emésztőrendszer egyensúlyának fenntartását hangsúlyozták – gyakran váltak gúny tárgyává az online térben. Most azonban a probiotikus italok trendjének – és az Olipop iránti kereslet – felfutásával a márka új arculattal és új termékkel lép piacra.

Az Activia Proactive egy sűrű, krémes állagú, alacsony zsírtartalmú joghurt, amely élő és aktív jótékony baktériumok milliárdjait, 10 gramm fehérjét és 3 gramm prebiotikus rostot tartalmaz a bélrendszer egészségének támogatására.

Emellett a Danone 25%-kal csökkenti az Activia Low Fat termékcsaládba tartozó termékei cukortartalmát és egyszerűbb összetevőkből álló recepteket vezet be – írja a Food Dive a vállalat közleményére hivatkozva.

Az arculat is megújul: a teljes Activia portfólió modern, letisztult csomagolást kap.

A vállalat joghurteladásai az utóbbi időben erőteljes növekedést mutatnak, részben annak köszönhetően, hogy a GLP-1 típusú gyógyszert szedő fogyasztók kényelmes, tápanyagdús élelmiszerként egyre gyakrabban választják a joghurtot.

Kapcsolódó cikkeink