Megtartja az ügyfelet a kávé és az üdítő
Egy felmérés szerint azon szolgáltatóknak, akik egy pohár kávéval vagy ásványvízzel kedveskednek kuncsaftjaiknak, könnyebb a vevők megtartása. Itthon azonban a külfölddel ellentétben nem divat az ügyfél „megvendégelése.”
Aki vett már igénybe különböző szolgáltatásokat külföldön, tapasztalhatta, hogy lépten-nyomon üdítővel, kávéval kínálják az ügyfelet. Hazánkban ez a szokás még messze nem ilyen elterjedt, bár az üzleti életben nálunk is természetes, hogy az irodába érkezőt a fogadó fél megkínálja. Az ügyfélszolgálaton, a fodrásznál vagy a magánrendelőben azonban legfeljebb régi magazinokat olvasgathatunk, míg várunk a sorunkra.
Az emberek jelentős része azonban nagyon jó néven venné, ha a fodrásznál, a ruházati boltban vagy a biztosítónál megkínálnák ásványvízzel vagy kávéval − derül ki a Caffé Perté legújabb, nem reprezentatív hazai felméréséből. Ennek ellenére mindössze a megkérdezett szépségszalonok 16 százaléka válaszolta azt, hogy megkínálják a vendégeket – írja a Privátbankár.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >