Megtartja az ügyfelet a kávé és az üdítő

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 09. 21. 00:00

Egy felmérés szerint azon szolgáltatóknak, akik egy pohár kávéval vagy ásványvízzel kedveskednek kuncsaftjaiknak, könnyebb a vevők megtartása. Itthon azonban a külfölddel ellentétben nem divat az ügyfél „megvendégelése.”

Aki vett már igénybe különböző szolgáltatásokat külföldön, tapasztalhatta, hogy lépten-nyomon üdítővel, kávéval kínálják az ügyfelet. Hazánkban ez a szokás még messze nem ilyen elterjedt, bár az üzleti életben nálunk is természetes, hogy az irodába érkezőt a fogadó fél megkínálja. Az ügyfélszolgálaton, a fodrásznál vagy a magánrendelőben azonban legfeljebb régi magazinokat olvasgathatunk, míg várunk a sorunkra.
Az emberek jelentős része azonban nagyon jó néven venné, ha a fodrásznál, a ruházati boltban vagy a biztosítónál megkínálnák ásványvízzel vagy kávéval − derül ki a Caffé Perté legújabb, nem reprezentatív hazai felméréséből. Ennek ellenére mindössze a megkérdezett szépségszalonok 16 százaléka válaszolta azt, hogy megkínálják a vendégeket – írja a Privátbankár.hu.






Kapcsolódó cikkeink