Megtartja az ügyfelet a kávé és az üdítő
Egy felmérés szerint azon szolgáltatóknak, akik egy pohár kávéval vagy ásványvízzel kedveskednek kuncsaftjaiknak, könnyebb a vevők megtartása. Itthon azonban a külfölddel ellentétben nem divat az ügyfél „megvendégelése.”
Aki vett már igénybe különböző szolgáltatásokat külföldön, tapasztalhatta, hogy lépten-nyomon üdítővel, kávéval kínálják az ügyfelet. Hazánkban ez a szokás még messze nem ilyen elterjedt, bár az üzleti életben nálunk is természetes, hogy az irodába érkezőt a fogadó fél megkínálja. Az ügyfélszolgálaton, a fodrásznál vagy a magánrendelőben azonban legfeljebb régi magazinokat olvasgathatunk, míg várunk a sorunkra.
Az emberek jelentős része azonban nagyon jó néven venné, ha a fodrásznál, a ruházati boltban vagy a biztosítónál megkínálnák ásványvízzel vagy kávéval − derül ki a Caffé Perté legújabb, nem reprezentatív hazai felméréséből. Ennek ellenére mindössze a megkérdezett szépségszalonok 16 százaléka válaszolta azt, hogy megkínálják a vendégeket – írja a Privátbankár.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >